3 июл. 2023 г., 11:18

Ми, вра си носа... 

  Проза » Другие
293 4 3
2 мин за четене

Ама много съм любопитен. Все си вра носа – навсякъде. Бе, човеко – поглеждай с едно око информациите, вярвай им и хич не се питай лъжа ли са или да…

Спокойствие, силна храна и щастлив живот се градят на база овчето равнодушие. Ми, ето – във Франция , казват, революция. Черни и араби грабят, палят, безчинстват. Което за нормален човек не е революция ѝ/къде е идеологията?/, а просто бандитизъм. Бабуини срещу цивилизацията…

Ама аз… Почвам да ровя. Гръмнал полицай невинно дете на 17 години. Първо съмнение – дете на 18? Щото за американците до 21 е тийнейджър, ама в Близкия Изток, арабския свт, Африка си е отговорен пред законите и племето мъж…

Я да му видим биографията – кълкото и къса да е. 15 ареста – либералите казват „задържания“, чунким е смокиново листо. Последният арест – седмица преди произшествието. Защото нападнал полицаи и не се подчинил на заповедта им???

Съдията пуснал горщото дете. А друг полицай го гръмнал в „Мерцедеса“ му??? Момчето не работи, никой от семейството му не работи, ама взел под наем „Мерцедес“? Който, впрочем, по френските закони се дава при предоставяне на шофьорска книжка. А момчето нямало такава? Тогава? „Мерцедес“-ът взет „на заем“?

Полицаите го спрели. Единият тръгнал да проверява, другият предупредил да не мърда, защото ще стреля, момчето дало газ към него и… Полицаят стрелял…

Ясно – полицаят ще бъде осъден. Така стана с американецът, обвинен, че е задушил наркотизирания негър. Специалистите доказаха – негърът умрял от предозиране, не от задушаване. Ама белият полицай си е в затвора…

За обществено успокоение…

Е, за мен е ясно. Но престъпниците вилнеят – отмъщавали. Отмъкват, унищожават…

Абе, едно е обикновен бандитизъм, друго е да е с „морална“ подплата…

хххх

Зеленски поискал да отиде на нова среща на западняците. Отрязали го. Защо им е? Ролята му е еднообразна, изпълненията се изтъркаха…

И взе да прозира отдолу истината…

Гледам интервю с него. Пита го журналистката за следващата година, когато трябва да има президентски избори. Той отговаря: „Ще има, ако победим Русия. Не може да има избори във военно време…“

Ало, либерал-демократите…

 

Отново неправилни възгледи, както казват другарите от ЦИПсО - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Наглост човешка...
  • Благодаря, Георги!
  • Адаш, много надълбоко ровиш, не че и аз не го правя, де...
    Много често съм се питал, ето, САЩ (да им е свято името) непрестанно напират Европа всички да приема, но що ли, на мексиканската граница огради дигат, а и на месо стрелят...
    Що така бре, джанъм?...
    А ставащото във Франция, извън черния хумор, който даже е неуместен... е напълно логично, спрямо фактите...
    Но ще спра дотук!
    За Зеленовски не ми се говори - враг съм на всяка война... но защо се стигна до нея?
    Тук са неудобните истини!
    И неволно си представям, как Русия, примерно, се прегърнат с Мексико, решат там да сложат няколко бази, а САЩ им поднася хляб и сол...
    То, заради 1 самолет във Венецуела они в истерия изпаднала и щяха война да почнат...
    Поздравявам те.
Предложения
: ??:??