15 июл. 2021 г., 23:53  

Miss Golda 

  Проза » Литературные очерки
455 4 2
2 мин за четене

   Сребрина Златкова беше вече хубаво момиче в чийто тяло за времето от тийнеджърството до моминството се всели състезателния дух за изява. 

   Пръв забеляза това учителя по физически усилия в гимназията на малкото градче, откъдето тръгна славата на г-ца Златкова. 

   Младият мъж, който беше в началото на кариерата си като учител:с поглед оразмери антропологическите данни на Сребрина,досущ като опитен и компетентен педагог!

   В часовете по физически усилия във физкултурния салон той убеди Сребрина, че вече е съзряла за високи натоварвания и допълни нейното индивидуално обучение в събота и неделя с разнообразни уроци по "Кама Сутра" с което девойката усъвършенства своите  възможности.

   Сребрина Златкова порасна за една година и от момиче се оформи с грациозни маниери. Походката на пантера привличаше погледите на всички мъже в градчето!Дори учителките и останалите "ценителки на красотата" в градчето  завистливо въздишаха с негодуващи погледи,когато Сребрина се вееше на път към гимназията...

    Като абитуриентка Сребрина отвя конкуренцията за "Мис на випуска",защото журито начело с директора на гимназията и физкултурния успяха лесно да убедят учителката по изобразително изкуство, че тя е отличената!

   След дипломирането Мис Сребрина Златкова беше наградена с ваучер за почивка на  море за двама!

   Без видимо колебание, но почти дискретно Сребрина Златкова и физкултурния заминаха за "Златни пясъци",защото след куп от случайни съвпадения пристигнаха точно навреме!Успяха да се включат в конкурса за красота  "Мис Златни очарования" след строг подбор и люта конкуренция!Естествено, журито три дни заседава, за да провери физическите възможности на девойките!

   То беше голямо напрежение в стаите на момичетата:смях, шампанско и хайвер подлагаха на тест мъжете от журито и участничките в конкурса!

   Сребрина Златкова получи сертификат за участие в конкурса, който щеше да се проведе в третата десетдневна на август. Дотогава г-ца Златкова беше на издръжката на хотела в който отсядаха богати българи и чужденци с тлъсти тела и сметки...

   Физкултурния  се прибра в градчето, за да продължи обучението на други кандидатки за слава от гимназията. 

   Така и не се разбра, имаше ли  конкурс "Златни очарования"...

   След няколко години Сребрина Златкова се прибра в градчето.Нищо не беше останало от красотата на онова свежо лице и походка на пантера.Беше се алкохолизирала и пушеше по няколко цигари марихуана на ден, за да не сънува кошмари...

   

© Стойчо Станев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за коментара и оценката, Младен!
    Такава е играта на прословутите "миски" върху пилона на живота!Заслепени от прожекторите на мнимата слава и вниманието на ловците на млади пантери,
    не съзнават, че са жертви на порноиндустрията!
  • Пантерите често завършват в мрачната клетка на действителността. Добре е, че поне могат да се утешат с алкохол и цигарки марихуана. Последната има и противораково действие. Но в конкретния случай първопричинителят на явлението е учителят по Кама сутра. Може би и директорът е дал допълнителни напътствия в тази трудна за усвояване материя. Изобщо Кама сутра нерядко е основният инструмент за просперитет на амбициозните жени без необходимото покритие.

    Поздравление, Стойчо! Удряш в десетката!
Предложения
: ??:??