28 нояб. 2014 г., 15:56

Мозъкът е за това! 

  Проза » Другие
581 0 2

-Защо не мога да разбера какво мислят другите, а?

-Защо ти е да разбираш какво мислят другите?

-Е как, мога да разбера ходовете им, да се предпазя.

-Но и те това което правиш ти и те това правят.

- Не не е така, защото не ценят всички шансовете дето им се предлагат, а ти се качват на главата.

-Тогава това, което можеш да се стремиш да направиш е да навдигнеш, учи да ти работи мозъка, направи нещо от себе си, че да се гордееш някой ден за това, което си постигнала. Не чакай времето да минава напразно, направи го ти самата пълноценно. В тоз живот има толкова хубави неща, а не само черни. Оставяй ги другите да се оправят сами! Затова хората са различни от другите същества, защото имат мозък, логика, мисъл. Тъй че преценявай вече нещата от разстояние, а не ставай едно с тях!

 

© Косара Коцева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря ви за съвета!
  • Идеята ти е много добра, но реализацията според мен не се е получила много. Разликата ни с останалите същества не е в това, че имаме мозък, а, че притежаваме разум. Иначе с малки изключения, всички животинки на планетата имат мозък. Според мен, ако поразсъждаваш повече над идеята си, би се получило нещо наистина добро. Поздрави от мен.
Предложения
: ??:??