21 авг. 2022 г., 20:57  

На негър не се дава короната срещу украинец 

  Проза
622 3 4

   Истината е, че ако Джошуа беше американски негър, то той щеше да има по-големи шансове срещу украинеца Усик. Но сега е модерно да се шари всичко на украинците. Ако имаше нобелова премия за бокс, то съм сигурен, че щяха да я дадат на украинец. И няма да се учудя, ако преименуват бул.Васил Левски в столицата отново на бул. Толбухин, защото Толбухин е бил украинец!

   И така - Джошуа - Усик! Моето скромно мнение е, че Джошуа надигра Усик. Не че съм привърженик на британския негър. Първо не обичам негри и второ не харесвам Джошуа, защото много се хвалеше, че е най-великият боксьор на всички времена сред най-тежките, а това просто не е истина. Един скромен и шишкав боксьор като мексиканеца Рюиз му видя сметката. От самолет се виждаше, че и Тайсън Фюри щеше да разкаже играта на Джошуа и да демонстрира превъзходството на белия бокс. Но лекарите наплашиха Фюри и той изостави бокса. Така на Джошуа му се размина най-големия пердах в кариерата му.

В заключение: Време е Джошуа да се ожени. Може и за джендър!
 

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря за хубавите коментари, Елка, Акеми, Георги!
    Елка, благодаря Ви и за голямата подкрепа на творчеството ми. Дълбоко съм трогнат! Благодаря и на оценилите и поставилите в Любими.

    Не мисля, че съдийското решение може да се нарече обективно. Много внимателно изгледах мача и то няколко пъти. Не видях Усик да превъзхожда Джошуа. Аз никак не харесвам Джошуа, защото често се изхвърля в изказванията си, а с нищо не е доказал, че има право на това. Но не смятам, че е правилно да бъде ощетяван от съдиите, които явно се натегнаха на украинеца.
  • а уточня - Усик е украинец по гражданство. Кримчанин. Наскоро е научил украински - както повече от половината граждани на шагреновата държава. Имаше скандал, защото заеви, чу руснаци и украинци са един народ.
    А от бокс не разбирам - видях само как беше разстроен Джошуа. Със сигурност има защо...
  • Откровено казано очаквах нещо подобно след Евровизия, затова и не гледах мача, въпреки че като цяло харесвам бокса.
  • И аз мисля, че Джошуа беше по-добър в мача! Голям бой беше!
Предложения
: ??:??