22 февр. 2009 г., 17:06

,,На тавана на тавана'' 

  Проза » Другие
795 0 2
1 мин за четене

            Винаги съм харесвала съчетанието ,,на тавана на тавана’’, романтично е... По-високо от високото... Като памуковите облаци високо, че чак безтегловно.

            И съм се чудила защо доста хора няма да намерят красота в  това...

            И съм се чудила защо не мога да им я покажа... Да я разкажа, да я нарисувам в очите им, че да имат образа... На романтиката...

            Може да съм го изгубила това умение-да рисувам, покрай качеството на продукцията, организацията на работната площадка или що е то алитерация... Странно ужасно е, че всичко ни кара да се отучим да чувстваме.

          Практикуваме чувствителността си в малки задимени заведения с приглушена светлина и отнесена музика... И се справяме добре... Но сме твърде малко... Може би не останаха мечтатели... Или наистина сме само едни летящи във въздуха объркани стрелички, направени от смачкана хартия и зле подвити крила... Или не можем да живеем в такова общество... С перденца за очи и черни дрехи, за да не се цапат... Може би сме твърде ретро с погледите си, с движенията си, с положението на тялото си; може би обръщаме внимание на твърде много неща... за което не би трябвало да имаме време...

         А може би ,,на тавана на тавана’’ трябва да си остане неразбрано от доста, за да носи... това... Тютюнево-жълтият оттенък и безтегловността на света... за двама... А този свят просто няма нужда да бъде разбиран от хората...

        Защото сме само ти и аз...  

© Мариела Павлова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Спомням си: "Навън бушува буря. Дъждовните капки барабанят по покрива. А на тавана, на сухите листа е толкова уютно да се лежи. И ти се иска да пишеш стихове..."
  • "На тавана на тавана"... На тавана,човек може да намери много истини,същите като твоите,но и още. Поздрави. Много е истинско.
Предложения
: ??:??