5 сент. 2024 г., 10:28  

Накъде се е запътил Зелен Еугленски? 

  Проза
280 5 15

Наблюдавайки трагедията на украинския народ, както и на руския, разбира се, се питам - докъде води диктатурата? Защото Путин е безусловно един самозабравил се диктатор. Но и Зелен Еугленски се превърна в диктатор, тъй като мандатът му изтече, а той продължава да коли и беси в тази изстрадала страна - Украйна. Един диктатор - срещу друг диктатор. Това вещае голяма война. Зелен Еугленски е готов на най-отчаяни стъпки, ако му бъде дадено далекобойно оръжие и му бъде позволено да го използва. Той ще атакува най-големите руски градове. На него не може да се има никакво доверие /както и на Путин, разбира се/. Защото Зелен Еугленски до вчера се кълнеше, че той няма завоевателни амбиции, а иска само да прогони руснаците от Украйна. Днес, обаче, сме свидетели на това, че той окупира част от Курската област. И аз съм убеден, че ако Еугленски разполагаше с ядрено оръжие, той би го хвърли над Москва и Петербург. Той е освен диктатор и неуравновесен и непредсказуем диктатор. Дано Запада осъзнае час по-скоро това и не позволи да бъде въвлечен в тотална термоядрена война, защото Еугленски иска точно това.

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Иви, Живко, Владимире - благодаря ви за подкрепата. Трогнат съм!
    Светла неделя!
  • Поздравления.
  • Оказа се, че около Покровск имало Литий...най-голямото находище в Европа. Що ли не се учудвам , че там се бият! Не преставам да се чудя обаче, как едни хора са склонни да проливат кръвта си, за да може други да забогатяват.
  • В тази война опитът ще надделее над наивността, дрогата и свалените гащи.
    Симпатизирах на Украйна . В началото. Не обичам наглостта и не познавам смирен украинец. Работила съм с тях и заедно с румънците ги определях като циганите на Европа. Заради наглостта им. Несправедливо нас определят за такива.
    Президентът е лицето на нацията. Зеленски е просяк, пешка, която никога няма да стане дама. Победител в тази война от първия ден на края и няма да има. По проста причина, че Русия е способна да превръща всичките си загуби в позиционно преимущество. Тя е питбул, търпелив звяр, захапващ по малко, но сигурно. Дори когато е притисната до стената. Чакайте и ще видите.
    Да му мислят нашите крехкоумни управляващи кратуни.
  • Марко, благодаря ти за този много точен коментар. Трудно е да бъде допълнен с нещо съществено. Перфектен анализ!

    Теди - отново благодарности! Права си за това, което остава зад кадър. Путин, обаче, допусна тежка стратегическа грешка с Украйна. Каквото и да остане от тази страна, то ще стане член на НАТО и там ще бъдат разположени военни бази с близък прицел към Русия. Да не говорим, че НАТО вече стъпи във Финландия и Швеция, а това стяга още повече примката около шията на Русия. Руската инвазия в Украйна беше губещ ход с падеж в бъдещето!
  • Младенски, за недалновидността на Запада още нещо ще кажа. Запада вече издиша и финансово и тактически. Да предположим, че стори глупостта да приеме Украйна в ЕС, с всички правомощия на членка, то тогава ще си подпише смъртната присъда, вкл. и на България. Всички фондове ще се насочат за изграждането и стабилизирането на "Украйна", а иначе казано на американските корпорации, които държат 80% от земеделските земи и залежи на страната. Американският дълг за последните две години е исторически рекорд. Спирала, от която няма излизане. Кредитори са им половината свят, вкл. Англия, Франция, Полша... Америка няма как да им върне дълга, ако не прави военни акробатики, цирк, заблуждаващ кредиторите. Зеленски е просто конферансието на този цирк. Анализаторите не гледат в правилната посока или така им нареждат. Докато съществува такава Америка, светът ще живее с войните. Украинският и руският народ са жертвите, така е решил големият брат този път, а следвщият... ще поживеем, ще видим.
  • Напълно съм съгласен с теб Младене. Два близки народа, вместо да правят бизнес заедно и да богатеят, водят една напълно безсмислена война. Какво постигна Русия?
    1) Ако нямаше Украинска нация (както твърди Путин), то той вече я създаде.
    2) Наратива, че „Русия е империя на злото“ повтарян от Америка, намери своето потвърждение.
    3) Путин докара НАТО под носа си. Москва е на 800 км от фронта. Практически, вече Украйна е в НАТО и притежава мощни западни оръжия.
    4) Вместо руския народ да богатее и да произвежда блага, сега 40 % от БВП на Русия отива за превъоръжаване.
    Но кой печели? Разбира се американския военно-промишлен комплекс. Възможно е Америка по косвен път да е спомогнала за войната. Един попитал еврея :“ Защо ме излъга?“. Евреят отговорил:“ А ти защо се лъжеш?“.
    Какво е виновна Америка, че два народа, вместо да се развиват, да отворят границите си, да обменят стока, суровини, технологии и заедно да да вървят напред – водят безумно самоизтребление?
  • Благодаря за коментара ти, Красимире!
    Прав си в изразеното от теб мнение. Употребих термина диктатор, защото Еугленски дефакто узурпира цялата власт в Украйна след изтичането на мандата му за президент на тази страна.
    Точно така постъпват диктаторите в нелигитимна ситуация като неговата.
  • Еугленски не е диктатор. Той е кукла на конци. И е 100% евреин. Кукловодите е ясно кои са. Изобщо не му пука за украинците и за руснаците. Последната му контраофанзива не целеше да освободи територии или хора, а да спре доставките на газ за Европа. Имаше опити за взривяване на Запорожката атомна централа, за които не пое отговорност.
  • 1. Благодаря на Елка Тодорова, че постави този мой материал в Любими!

    2. Благодаря ти за този коментар, Теди! По същество си права. Но искам дебело да подчертая, че в материала си "Глупостта и недалновидността на Запада" публикуван в Откровения на 7 януари 2022 г., т.е. още преди нахлуването на Путин в Украйна, аз до голяма степен пророчески предвидих последвалите събития и в частност това, за което ти пишеш в коментара си. Този материал е публикуван на линк:

    https://otkrovenia.com/bg/proza/glupostta-i-nedalnovidnostta-na-zapada

    и всеки може да го прочете с очите си. Така че точно аз съм наясно с всички тънкости на събитията в Украйна
  • Младенски, едно дете, когато прохожда, ходи накъдето го насочат, когато порасне накъдето си иска. Та, Зеленски в момента се е запътил към върха на своята безпътност и ще се сгромоляса, но ще повлече със себе си още много жертви. Говориш за Путин, че е диктатор, но Зеленски е далеч от диктатор, той се превърна в деспот за своя народ, от части и за Европа, разликата е огромна. От тази позиция няма връщане назад и вече започнаха силите, които го подкрепяха да го осъзнават, но са толкова горди, че не желаят да си го признаят. Европа се задушава от фалшиви и некачествени стоки от Украйна, влизащи в ЕС без какъвто и да е контрол. Зеленски за мен не е непредсказуем, а прозрачен. Не знам защо сега се чудите на неговите действия. Когато започна войната бях озадачена от реакцията на масите, че Зеленски със своите действия защитава страната си, за мен беше ясно, че заедно с САЩ ще я завлече на дъното, прочети стиха ми "Рулетка", все още Зеленски и Байдън са в играта... а Европа е най-окрадена!
  • Краси, Живко, Любомира - благодаря ви за интересните коментари. На Краси благодаря също, че коментира и "Свободна ли е свободната воля?"

    1. Да, говори се, че човекът ползва дрога. От поведението му личи, че този слух не е преувеличен.

    2. Крим бе превзет от Путин с мирни средства. На него му се стори, че бързо ще сложи мръсните си лапи и на Украйна. Но го поля леден душ. Украйна се превърна във Виетнам за руските войски.

    3. Значи сме в очакване жълтите да решат проблема. Или, както се казваше в един стар виц - "на китайско-финландската граница всичко е спокойно!"
  • Мда... Равновесието ще дойде от Китай. Пишело го в Библията.
  • Без да се имам за нещо повече от другите тук, и без да се взимам на сериозно , бих искал да насоча вниманието ви към две неща: Обърнете внимание на цялата картина, не само на конфликта Русия-Украйна. И отворете пак историята на военните конфликти. Кримската война например...
  • Все повече се затвърждава мълвата, че Еугленски ползва стимулиращи вещества, които го разрушават... Подобни слухове за другият липсват.
Предложения
: ??:??