12 мая 2007 г., 11:46

Нали сме приятелки... 

  Проза
1169 0 8
2 мин за четене
            Нали сме приятелки...


  • - Гинче, ма, твоя как е в леглото?
  • - А много добре, а твоя?
  • - Ммм, добре... само дето, по някой път... ама само понякога де, докато го ухажвам и той вместо да се впечатли, нали разбираш, а той вземе, че заспи.
  • - Аууу, ами ти знаеш ли, че и на мене ми се е случвало?
  • - Верно?
  • - Ами да! Аз си облека това червеното бельо, с тези къдричките, нали се сещаш, където си го купих от „Славейков" и така му се умилквам, а той изведнъж затвори очите, отвори устата и като захърка... дъскорезница ти казвам...
  • - А стига бе, аз за Ачо не съм го и предполагала това!
  • - Е, казвам ти! Ако го гледаш такъв... не става вече за нищо...
  • - А Петьо като хърка и ме плюе.
  • - А ха ха ха... ох, извинявай, че се смея, но не можах да се сдържа...
  • - Да, и вика аха, аха, ааааха...
  • - А Ачо като, че ли сънува нещо и само повтаря: „недей така, бе жена, недей бе, бива ли така, бе, не мога повече, бе жена..."
  • - Ау, тоя човек да не би да има някаква психоза... Трябва да се обърнете към специалист!
  • - А, той не ще и да чуе. Аз го питам „има ли нещо", а той вика „какво да има, ти толко много ме тормозиш".
  • - Гинче, ама ти... да не го... тормозиш с нещо, ма?
  • - С к'во? Ами...
  • - Ама да не би да... искаш нещо така по-специално, нали разбираш?
  • - Ама ти какво намекваш, ма Славче?
  • - Как да ти кажа, нали сме си наши...
  • - Да, нали си ми най-добрата приятелка! Казвай направо и не се притеснявай от нищо!
  • - Да не би да искаш нещо садо мазо, така... извратени работи, на тебе така и физиономията ти е така малко...
  • - Какво? Каква ми е физиономията? Е-е-е, а аз те имах за приятелка , ма Славке! Как може така да ме обиждаш! А ти? Ни краката ти крака, ни бюста ти бюст...
  • - Ти нали каза, че сме приятелки и да казвам направо?
  • - И аз си мислех, че сме приятелки, но явно не сме! Физиономията ми...
  • - Не се обиждай, де! Нали сме приятелки...
  • - Нали сме приятелки, нали сме приятелки... бяхме приятелки! Каква приятелка си ми ти като ще ме обиждаш така?
  • - Ти започна да ми разказваш за Ачо, че е дъскорезница!
  • - А ти ме подведе с глупостите ти за изнемощелия ти съпруг!
  • - Кои е изнемощял, ма? Защо обиждаш? Моят е сто пъти по-добре от твоя...
  • - Абе ти не ми говори повече за тоя плювалник!
  • - Е сега ще ти кажа аз на тебе, кучка с кучка...

© Мими Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря !
  • Хехеххее... развесели ме, Миме!
    Поздрав!

  • Патентова го този жанр!
    Браво Мими!
  • А така стават катастрофите...Аз затова не си споделям моя как хърка.
  • Така и не разбрах, защо Славчето запита Гинчето за мъжО и! Тъй де! Човещинка е! А и Славчето откъде знае кой е по-добър и с колко пъти? Нещо този разказ си иска или предисловие или продължение!
  • Развесели ме! С удоволствие се забавлявам с твоите разкази!
  • То май не мъжете им,а те са за съжаление май!
  • Мале, тези двете верно са приятелки.
    Прекрасно се справяш с този вид мила.

    Поздрав и усмивка.
Предложения
: ??:??