30 янв. 2023 г., 11:42

Направо по кривото 

  Проза
153 4 6
2 мин за четене

ЕК наказва държавите, несъгласни с хрумванията на чиновниците там. От никого неизлбирани чиновници, но чувстващи се царчета…

При СИВ и Варшавският договор беше почти така, вярно. Само дето знаехме, че сме под властта на пролетарската диктатура, а сега ни твърдят за някаква си евроатлантическа демокрация.

Фалшификациите правят реалността по-красива и приемлива?

хххх

В САЩ отново негрите ги подбутват за хаос и разрушения. Някому е нужна мътна вода…

Трима полицаи пребили някакъв негър. И – отново благодатният за бандитите хаос…

Само дето полицаи /и  тримата!/ били също негри…

И какво от това? Някому е нужна сега мътилката, няма да чака бял да гръмне при самоотбрана посегналия на дома му и близките му негър…

А джурналюгите… Като механични кукли. Сипят огън и жупел. С аргументи: да, биячите са негри. Но са полицаи – което означава, че са бели…

хххх

Готвената като резерва, ако Байдън окончателно збръмчи, Мишел Обама се оплакала, че не могла да спи в Белия дом…

Щото я тормозела мисълта, че е изграден от негри-роби…

Лицемерието прелива в мръсна пяна…

хххх

САЩ пращат 31 танка Abrams в Украйна, заяви написаното му Байдън.

И веднага от Пентагона информираха за стойността на „подаръка“ – 400 000 000 долара…

Хм… Не си падам по математиката /да извинява Вега/, ама дори аз виждам едно парично-полезно разминаване. Просто деля 400 000 000 на 31…

А официалната стойност на един танк е между 5,5 милиона и 6,2 милиона долара. Сега излизат поне два пъти по-скъпи?

Ама не разбирам! Пък то просто – бизнес! Нищо лично. Само дето едни пари ще прелеят от едно място в други джобове.

И не само тия долари… Що добиви жънат сега далавераджиите…

Все едно семейство Байдън в Украйна…

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??