17 окт. 2007 г., 09:58

Нещо различно, нещо ново - нека бъде за нея :) 

  Проза
1154 0 5
2 мин за четене

 

Не знам за какво да пиша. В интерес на истината аз почти не пиша - само когато ми дойде музата. :P Но, сега наистина има нещо, което бих желала да споделя... Нещо за един човек, когото много ценя...

Тя е странна. Тя е различна. Тя е много добър приятел (ахх, тази дума... защо толкова рядко я споменавам :[ ). Тя е един прекрасен човек... човек, който, за нещастие, знае какво е самота... човек, чието сърце жадува за любов - чиято душа копнее за свобода. Тя е едно от малкото създания на този свят, които биха дарили любовта си на всеки. Душата й е изпълнена с голяма топлина - очите й крият в себе си особен блясък, в които, ако се вгледа някой, би открил голямо желание за живот, вяра в мечтите и презрение в лъжите.

Тя не е скромна. Не е смирена. Тя е избухлива - тя е като морска сирена. Стихията й е огън - и наистина топли искри се таят в нея. Мечтите и рядко са недостижими - в повечето случаи трудно осъществими. Но, да... тя обича да мечтае. Това дори много й се харесва...

А тогава, когато се случи да бъде с разбито сърце, да се почувства празна и човек без нищо - тя просто забравя за всичко. Живее сама в себе си... Очаква първото нещо, което ще й помогне да забрави за болката... Нещото, което може би ще й вдъхне нова надежда...

„Обичам те!" е думата, която най-много обича... това, което най-много би искала да чуе. Живее в свят, в който присъства явлението: секс, наркотици и рокендрол. Не че ги употребява... Но със сигурност музиката е това, на което никога не изневерява. „Това е моят живот" - обича да припява и с песните на Бон Джови, болката да притъпява...

И държа толкова на нея не защото е заклето рокерче с различни виждания, не и защото е добра на тема „напивания"... Тя е различна от това, което някой би искал да бъде някога - тя е и това, което никой не би посмял да иска да бъде!

А баскетът е любимата й игра... това, в което умее да си излива докрай гнева. А когато дриблира, да видите само как едната й обеца във въздуха полита. :P И в писането си я бива - само дето е и много бъбрива. Ако можеше да пише повече, отколкото да говори - много чудеса щеше на библиотеката да стори.

Както и да е... това е най-малкото, което мога да кажа за нея - много екшън, много драми, много комедия... И тук спирам да пиша за нея. Отивам по-скоро да ям от любимия си шоколад. J Ааа... и искрено се надявам да не попадате на нея. :D

P.S. Последното беше тъпа шегичка за завършек. ;)  ♥ ♥ ♥

© Сопи Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Браво Юли,нз дали съм права или греша,но мисля че знам кое е това "заклето рокерче"
    Мн е добро
  • Тенкс, додо!
  • Браво, наистна яко разказче.Хубаво е че цениш приятелите си, че мислиш за тях и че не ги забравяш!Виждам че си сравнително нова в сайта, така че ти казвам едно "добре дошла" и продължавай да твориш - умееш го!Ще се радвам да виждам нови твои творби тук.Поздравче
  • Мерси, Ани! :]
  • Сладуресто разказче, много хубаво си го написала и беше приятно за четене. Хубава приятелка си имаш, жалко, че няма повече такива. Да Живеят около нас
Предложения
: ??:??