26 февр. 2015 г., 12:33

Нещо тук не е наред 

  Проза » Другие
496 0 3
1 мин за четене

Нещо тук не е наред

 

Утро е... радиото пускам и чувам този словоред:
“Добро утрооо! Колко хубав ден започва днес ...”
Странно... Нещо не е във ред!
И жена ми е пред мен: ”Миличък, пийни кафенце с мен!” 
... Тук има нещо не наред!
Излизам... - съседката любезно: „Ехей, какъв прекрасен ден, нали?”
Измърморвам нещо в отговор подобен и мисля: ”Нещо тук не е наред”.
В тролея... скача пъргаво младеж: „Седнете, моля и си починете!”
“Нещо тук не е наред”... 
И контролата минава: ”Добър дееен! ...да видя вашия билет..., чудесно, господине и успешен ден!” 
Опулвам се: ”Аааа,.. тука нещо не е вред...”.
Влитам във общинската управа, чоглаво ми е и ей сега ще ги...
– Добър ден, какво за Вас аз да направа? 
- Думата е да НАПРАВЯ - я захапвам мигом аз. 
- Ох, благодаря Ви... извинете, ей сега ще се поправа..., та какво за Вас аз мога да направА?!... “Нещо тук не е наред” ..., Ще ги пробвам в магазина ... “- Добър ден... Изборът Ви не е толкова добър, нещо по-пресничко ще Ви предложа и качествено, на добра цена... а от туй не бива да ядете - то не е за Вас храна...” 
”Нещо тук не е наред”... Абе аз при джипито си ще отида...
- Как се радвам да Ви видя, господине, толкоз бодър, здрав, как сте днес? А семейството Ви как е?.. Щастие изпитвам всеки път щом видя, че сте здрав човек...,” Аааааа, нещо не е вред!... Стълбите прескачам през едно... ”Нещо не е вред, нещо ама хич не е наред...” 
Кучета бездомни в глутница пред блока... И о, Боже... чувам лай човекоподобен: ”Не идвай срещу нас да не би да те ухапем...” 
Нещо... нещо... ама нещо хич не е наред!” 
Облян съм вече в пот и чувам: 
- Събуждай се, пияницо такава, вече обед става, туй да не ти е пансион... Чалгата гърми от хола... телевизията пускам - новини... и професор Вучков обяснява каак ”... в държавата ни нещо не е вред...”
... Прекръствам се... и О, Слава Богу,...Слава Богу - всичко е наред!... “Всичко е наред”.

Ренета Първа Нова

© Ренета Първанова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??