17 июл. 2019 г., 08:25

Нов ден 

  Проза » Фантастика и фэнтези, Юмористическая
373 2 8
2 мин за четене

1 януари, сутринта, Годината на Дракона.

Той се надигна със скърцането на половин вековен танк. Или на разпадащ се динозавър.

На масата имаше бележка: „Отивам до нашите. Армеята е в хладилника. Хладилникът е в кухнята.”

Мъжът отиде до огледалото. От него го погледна някакъв извънземен с подпухнала физиономия, червени очи, чорлав, небръснат...

- Значи такъв си бил ти, човеко от третото хилядолетие...

Предната вечер имаха доста гости. Сред които – приятелите му. Различни по характер и светоусещане. Което веднага пролича.

Оптимистът предположи, че Новата година ще бъде по-хубава от старата, песимистът веднага отхвърли и рече, че ще бъде по-зле от предната, а реалистът просто предложи да се напият и по двата случая.

Намеси се друг от гостите, славещ се като примерен и точен мъжага. Той се похвали – вече написал писмо на Дядо Мраз. И, понеже цяла година бил добро момче, поискал си за тая година лошо момиче.

Жена му контрира. Тя пък изкарала годината правилно и възпитано... е, почти... е, не точно почти... е, понякога... абе, сама си купила подаръка...

Една дама се оплака, че се чувствала самотно. Комшията й контрира – пълна самота е, когато не те поздравяват и със спамове.

А какви хубави Нови години изкарала преди... Веднъж се събудила при Дядо Мраз и почнала да го разпитва какво е станало през празничната нощ. Той й припомнил, че били в някаква детска градина, тя се напила, почнала да прави стриптийз...

Което й обяснило, защо бикините й са пълни с бонбони.

Ония приятели веднага се върнали в своите спомени. Единият посрещнал Нова година на Хавайте – загорели мацки, плодове, палми, море...

Другият пък в Индия – на слон, сред тигри, заобиколен от страстни танцьорки...

Той и третият празнувал с тях – в кухнята, само че не щял да пуши и да пробва гъбите...

Ооооох... протегна се човекът пред огледалото.

Новата година беше настъпила. Трябваше да отиде до магазина.

На улицата видя дракон... Ами да – годината на Дракона е.

„На късмет е!” – рече си човекът.

А драконът присви едно око... На закуска му мязаше...

 

 

Заповядайте - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??