16 июл. 2016 г., 17:43

Обичайте... 

  Проза » Другие
739 3 8

Обичайте някого, който ще е влюбен в недостатъците ви. В лудостта ви. Който няма да се опитва да ги промени. Влюбете се в някого, който знае най-мъничките подробности за вас. На коя страна заспивате по-лесно и кой цвят ви отива повече. Какво обичате да правите, когато сте тъжни. Или ядосани. Или пък щастливи. Който да разрошва косата ви, знаейки, че това ви дразни, но го прави от любов. Някого, чийто блясък в очите ви са единственото нещо, което иска да вижда и ръцете ви да са единственото нещо, което да докосва.
Влюбете се и не забравяйте - обичайте до последен дъх. Това е първото и последното най-красиво чудо на този свят.

© Любослава Пиринкова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Красиво...
  • Тесктът ти е невероятен Любослава. Прочитам отново и отново. Изумявяш ме всеки път. Времето ми прекарано в твоите светове е безценно. Радвам се, че те има, че пишеш, че мога да те прочета. Благодаря ти! Не спирай никога да се учиш и да пишеш. Бъди все така автентична и истинска. Бъди себе си. Вдъхновявай се от всичко. Дерзай! Не съжалявам, че написах предния коментар, съжалявам, че една част не беше посветена пряко на творбата. Извинявам се на всички за което.
    Светъл и вдъхновяващ ден!
  • Благодаря ти, Лили, за подкрепата, която ми полагаш. Трогната съм! Силно прегърната си.
    Относно коментара на Безжичен, смятам, че беше напълно ненужен, макар и да му благодаря, че изрази мнението си. Ако трябва да съм честна, да, обидих се - главно защото се изисква твърде много, а аз тепърва навлизам в писателската област и смятам, че пиша ако не прекрасно, то поне напълно разбираемо и на ниво.
    "елементарно-дидактичен текст" - и все още не мога да го проумея...
  • "Простотата е ключът към истинската елегантност."- К. Ш. Удивена съм!Да се пише така чисто и така искрено е естествен талант, а хората не са талантливи само на възраст, когато имат докторант, нобелова награда. Дразнещо е за критикарите да не си обработен талант.
    "Не се захващай другите да съдиш, преди в душата си да се счетеш достоен за съдийско място." -Епиктет/ Има коментари, които са излишни. И като първи клас ще кажа" Който си го вика на себе си го вика". Хората съдят другите, когато се страхуват да не ги осъдят тях самите. Но това си е чиста загуба на време. И все пак има хора, който го смятат за свой дълг и само това им остава. Едно е човек да бъде искрен и съвсем друго да казва истината за всеки един. Мога и до библията да стигна" Който е безгрешен, нека пръв хвърли камъка."Смешно е и съжалявам, че отделих време в този коментар и за тези които няма смисъл, но се подразних как под такава истинска творба, макар и с прост, но КРАСИВ изказ, имаше едно от нещата, които прочетох.
  • Ваш си проблем. Никой не ви е карал да ме четете. Спокоен ден.
    Още нещо - не знам на 15 как очаквате да пиша? Като Вазов? Благодаря ви за критиките, но са ненужни. Когато стана на 20, ще си говорим пак.
    Безжичен, специално към теб се обърнах. На много творби мястото им не е тук, но ги превъзнасяте. Имай го в предвид.
  • Не знам дали мястото на този елементарно-дидактичен текст от прогимназията е тук.
  • Благодаря много!
  • Аплодирам посланието и таланта! Прекрасно е! И е така!
Предложения
: ??:??