18 дек. 2011 г., 13:02

Окъс(н)ели разкази - 3: Свобода… 

  Проза
488 0 5
1 мин за четене

Третият окъ(с)нял разказ е на ред...
Надявам се да ви хареса, както и рисунката!
Б.

 



       Вече откачих буксира. „Антонов” замина с ръмженето си в обратна посока, като не забрави да поздрави с традиционното за лек полет помахване.

Сега вече настъпва часът на най-красивата – Висока Тишина, нарушавана само от онзи голям немирник - Вятъра, който в случая е приятел… Колкото повече се гали по крилете, толкова повече помага,  за да мога да правя каквото си искам с мълчаливата птица, в чиято тясна кабина съм се напъхал.

Нека си кръстосва Ефирът колкото си иска! Знам коя е любимата му посока и завъртам носа насреща му… Ето го!

Сега… Крилете на безмоторника, дето сега са и мои, се напрягат сякаш от възбуда в този момент… "Привет!!! Ние сме отново с теб!!!" -Шепнат на Вятъра, а той просъсква от удоволствие… Знае проклетникът, че предстои игра на гоненица… Нали му е любима!

Лек натиск с крака и следва вираж в дясно, а после отново с вдигнат нос нагоре за десерта на играта… Пълно завъртане... Тонооооо!

Ухааа!!!

Сега следващата щура игра… Всичко, което може тази

наистина великолепна машина.

Трябва да се връщам обратно. Сега е време да погледна надолу… Там е полето край града, реката…

И Родопа, която е като на един хвърлей разстояние! Някак без да искам, натискам отново в дясно и вдигам носа… Ей-така – за да я видя!

Не е редно, но по дяволите всички инструкции!!!

 

Б. Калинов

16.12.2011 г.

Пловдив

Художник: Б. Калинов "Утро над Родопа" - комп. рисунка.

© Борис Калинов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Аз само се опитвам да разкажа, Хрис!
    Дотолкова мога...
    Честито Рождество Христово!
    Честит имен ден-на патерица, но от сърце!
    Б.
  • Какво ли е да летиш? Поздрави!
  • Весели празници, Веси!
    Здраве и радостни събития!
    Б.
  • То е за летящи!!!
    Поздрави!
    http://www.playcast.ru/view/1449737/3f7523cc5f5df8e5ddb1a218c0f2b4b7b5a11388pl
    Б.
  • Мотото над двете "произведения" трябва ли да предразполагат към харесване...
    ...щото нещо не ми действа...
Предложения
: ??:??