28 сент. 2013 г., 20:14

Омръзна ми 

  Проза
615 0 0
1 мин за четене

   Ох, няма ли да свърши това? Не им ли омръзна на нашенците! Викат, кряскат, прегракнаха и пак продължават. Няма ли работа за тях! Митинги, митинги, все същото! До идат при ония от властта, та да им кажат какво искат! И мен ме вълнува бе, хора. Много ме вълнува. Ето на. Чужденците ще могат свободно да купуват земите ни. За нас какво ще остане? Само огризки и кокали. Къде ще сеем житото си? Ще бъдем зависими от чужденците за залче хляб. Ами плодовете и зеленчуците! Кожата ми настръхва като си помисля: "Какво направиха и от нашата енциклопедия?" Дати, събития, имена. Все за ония с дебелите вратове и не знам кои си. Сега е времето да си на власт и да имаш много пари. Нали?

   Пък на улицата слушам само псувни и вулгаризми. Изроди се нацията ни бе, хора! А по телевизията и радиото? Кой кого убил, къде има престъпления и убийства. Нали гледам децата ни. От малки играят ония игри, нали се досещате - стрелят с автомати и убиват. И тогава? Какви ще станат като пораснат?

   И още нещо. Имаме толкова богатства - нефт,  газ, злато , желязо и още, но не искам да изброявам всичките. Дадоха ги на  чужди хора за шепа пари. Вместо да спрем всичко това. Какво?!! Ето защо трябва да отидем при властниците и да разговаряме с тях по човешки. Не е ли вече време да ни разберат? А може би!!!

© Мария Герасова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??