2 окт. 2010 г., 23:03

Опити за размисъл 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
926 0 6
1 мин за четене

 

През целия си живот Жана Д`арк била заклета девственица, но умряла загоряла.

 

Вярата в ценностите е най–прекият път към алкохолизма.

 

Не питай какво може да направи страната ти за теб, а какво можеш ТИ да направиш за себе си.

 

Евнухът винаги ще предпочете парите пред любовта.

 

Кажеш ли лоши думи за началника, гледай поне да си пиян.

 

Ако някой ти даде пари назаем без да иска лихва, кажи: „Благодаря, татко!”

 

Ако испанските бикове имаха човешки мозък, тореадорите щяха да използват снимки на доволни от живота хора.

 

Да си милионер не е трудно – трудното е преди и след това.

 

Жабата и тя вдигнала крак да я подковат, но разбрала по трудния начин, че в Италия е по–добре да си траеш.

 

Любовта на народа минава през любовта на програмната директорка на БТВ.

 

Три пъти мери и, ако в бутилката нивото е над половината, един път се нарежи.

 

Сексът с девствена е като албум на Пинк Флойд – целта е да разрушиш стената.

 

Ако се налага да заплатиш скъпо за своя грешка, не забравяй да поискаш рестото.

 

 

© Илиян Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??