3 мар. 2024 г., 11:36

Опълченци трябват 

  Проза » Другие
194 4 6
4 мин за четене

Чух го от Гарелов – цитира някого. За съжаление, не разбрах кой, но явно умен и можещ да погледне нещата в сърцевината.

За 3 март, за желанията ни, за опитите да се създаде движение с това име, човекът казал, че не само подобни организации са необходими, а и ОПЪЛЧЕНЦИ…

Отде?

Имаме политикани, бизнесмени, далавераджии, оцеляващи, недоволни, но опълченци…

Отде?

хххх

А светът ни…

Реално е много далеч от реалността…

Чувам как говори някаква телевизионна мисирка: „Войната в Украйна и размириците в Газа“…

Нито Русия, нито Израел са обявили някому война. Едните говорят за военна операция, другите за укротяване на хаоса.

Но едните са лошите – срещу тях даже сипят санкции. Някой да е чул за санкции срещу Израел+

Впрочем, и лексиката е интересна. Санкции може да налага ООН. А от там подобни срещу Русия няма.

Има определени ограничения, рестрикции от страна на САЩ и западняците. Включително от барабар Петко с мъжете – от нас…

Но това не са САНКЦИИ! Ако ще сме точни – да изясняваме докрай, а…

Отделно, че са действащи. И ЕС, и ние в частност, бая сме поразени от репченето…

Ама… Барабар Петко…

3 600 000 000 евпо ОФИЦИАЛНО сме изсипали в бездънната яма на Зеленски. Който и прибира, и ни се надсмива, и иска още…

Фалшивият академик заяви пред наркомана такива неща, че чак оня зина от учудване. Например, за хилядолетните връзки между двете държави. Това – за Украйна, създадена изкуствено през 1991 година…

И как кан Кубрат бил първият български владетел. Пенещият се човечец с обувки номер 38 даже не знае за „Именник на българските канове“.

Още по-нелеп беше щутът, но това си е украински проблем, който всеки момент може да стане и наш…

Сапунджията му връчил – така твърди! – реплика на Кубратовия меч. Оня – дали няма понятие за какво иде реч, дали е пак бил с разширени зеници, дали по шутовски си е простак, ама рекъл, че не ще меч, а ракети… И пари, разбира се…

Дадоха му БТР-ите. Които можеше да послужат у нас – за мирни цели. Вече се говори как бандеровците се готвят да ги шитнат в Африка…

Ми – сметките на нацистите очакват попълване…

хххх           

Лъжат ни като ученичка на първа среща…

Тя знае, че ще я прекарат, но си мечтае да е красиво и романтично…

Така и ние – все още вярваме… В демокрацията, в медиите, във властта…

А който не вярва – само псува и… Премълчава… Кому и какво да каже? Юрайчовчетата са напълзели навред, а нормалните хора подсъзнателно се боят…

Напомням стара история, вече разказвана. Някакъв образ – завършил с тромбе автотранспорта, активист на умнокрасивитетиа, разправяше на пенсионерите от съседната маса как Русия не ни е освободила, а окупирала…

Намесих се и попитах простичко: „Как се е казвала свободната българска държава, която Русия окупирала и създала окупирана България?“…

Оня се омете, а старците на логичното питане защо слушат активен идиот, обясниха със сведени очи: „Той е от властта, ще ни спре пенсиите…“

Е, прави ли е П.Р.Славейков?

хххх

Прокуратурата и милицията „разкрили“ кой е заплашвал съдии и управляващи. Бил луд скитник…

Ха, де…

Луд скитник с два телефона, притежаващ номерата и електронните адреси на подобни хора?

Отде, бе джанъм???

Отделно – как го е правел, защо… Абе, куп неудобни въпроси…

За съдийката научихме наскоро. Колко души в България изобщо са имали понятие, че съществува… Но лудият скитник знаел и заплашвал?

Теорията за самотния стрелец… Кенеди е само една от жертвите, брат му, Рейгън, Джон ЛенъН, Мартин Лутър Кинг… Все някакъв откачен самотник се появява и стреля от различни точки…

Банално… Но за публиката и юрайчовците върви…

хххх

Честит празник!

Реалност – слага се началото на новата България.

Символ и мечта в едно – Санстефанска България…

Дано!

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря!
  • "Луд скитник с два телефона, притежаващ номерата и електронните адреси на подобни хора?"
    Квит са ни скитниците такива са ни и бежанците (с джипове, златни бижута и так далее)

    Иначе-с ИнаКалина!
  • Благодаря!
  • Благодаря!
  • Честит 3 Март, Генек! Радвам се, че пишеш. Опълченци няма, но българи има.
    "Те не бяха от Брюксел, Ню Йорк и Маями.
    Те дойдоха по краткия – братския път.
    Те говореха руски и бяха славяни.
    Тук намериха българска обич и смърт…
    Те не знаеха даже дали благодарни
    ще им бъдем след време – бащи и деца.
    Те избраха войната, а тя е коварна,
    тя безумно убива съдби и сърца…
    Бяха братя по кръв. Просто бяха славяни.
    И под Шипка намериха своята смърт.
    Не дойдоха от Брюксел, Ню Йорк и Маями,
    от Русия дойдоха – за нас да умрат…
    Без да имат дори и имперска идея,
    те се биха до смърт за славянската чест.
    И сега ако ти си докрай европеец,
    ще ги помниш достойно и утре, и днес..." Лозан Такев
  • Благодаря!
  • "Банално… Но за публиката и юрайчовците върви…". Бих добавил и една Вождеса, пак оттук, от сайта!
    Поздравления! Честит празник!
Предложения
: ??:??