25 мар. 2019 г., 11:15

От деня - 16. 

  Проза » Рассказы
442 4 15
1 мин за четене

Пием си чайчета и кафета с един младеж. Според мен младеж, де... Иначе – има си щерка в девети клас, че се и хвали с нея. Което е напълно нормално и справедливо. Тъй като детето е свършило куп неща. И хвалбата е заслужена.

Е, ако беше хвалба в бъдеще евентуално – „ще”, „ще”, „ще”... Тогава е смешно и нелепо. И следва упрек.

Но заслужил човек има право и трябва да се похвали. Скромността е белег на некадърност. Че с какво ще се похвали някой некадърник? Ама е скромееееен...

Та ми разказва как дъщеря му била пратена по някакъв проект в Гърция. Четири деца, с четирима учители... Отишли, показали им, видели, научили...

И, разбира се, моят човек го споделил в службата си. С което веднага вдигнал кръвното на някои родителки. Та едната била достатъчно глупава хем да вдигне скандал на дъщеря си, хем да разкаже за станалото. За да го науча и аз...

Прибрала се, значи, и рекла на момичето някои неща. Между които давала за пример щерката на моя приятел.

А онова спокойно рекло: „Ми ще учи – като е тъпа!”...

Мамата й занемяла...

„Ми да – тъпа е, напъва се, учи... Пък аз нали също ходих в Гърция? Вие ме заведохте...”

Да, баща й бил бая богат и купувал всичко желано от малкото му момиченце.

Което вече приемало това като нормално.

И си знаело – няма нужда от напън. Ни четене, ни писане, ни мислене, ни труд... Тати и мама всичко ще осигурят...

Модерно паразитче, развиващо хищнически инстинкти...

Така и ще си живее...

Ще се вкопчи като кърлеж в някой богат младеж, ще му изсмучи кръвчицата, ще се прехвърли на друг гостоприемник...

Хомо сапиенс, а...

Модерно...

 

На гости - https://genekinfoblog.wordpress.com/

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Надя!
  • Хомо консуматорис...
  • Благодаря, Силвия!
  • Тъжна действителност.
  • Благодаря, Стойчо!
  • "Скромността е белег на некадърност". Дори и на глупост!😅
  • Благодаря, Дон!
    Прав си...
  • Текстът сам по себе си е достатъчно тъжен, но още по-тъжно е признанието на автора - всички истории и герои са истински. Девойка с душа от силикон и мозък от картон... девойка, която е бъдеща жена и майка.
  • Благодаря, Елке!
    Напомням - всички истории и герои са истински...
  • Защо да се напъва момичето! Съвсем съвременно мислене! За съжаление!
  • Благодаря, Красе!
    Всеки има право - да. Но стари мъже са ми казвали да внимавам, когато жените поискат винаги да си прав. Затова са измислили виаграта...
    Да знаеш - аз винаги съм прав, веднъж бях сгрешил, но се оказа, че съм сгрешил - бил съм прав.
  • Ха-ха..тaка ми е дошло заради въпроса "who" няма женски и мъжки...но как без да искам се е повдигнала друга тема. Всеки има право Генек, и затова също сме на тази Земя, ...да се открием кои сме. Стига това да не ни го казва някой друг и да не пречи на другите...и пак природата винаги отговаря правилно, но ако въпросите са грешни??!...Лека вечер!
  • Благодаря, Красе!
    И едно вметване - засега все още не стои проблемът "кой със силикон". Засега е "Коя със силикон". Държим се, не се даваме на джендърите...
  • Даммм, напъването...масово предизвикателствата са по-различни - кой с по-голям силикон, кой с по-скъпа кола...Но, това е като бульона, пяната отгоре, трябва си ръка да се отнеме и време да се отдели... а иначе витамините си остават...Природата не търпи дисбаланс! Благодаря за повдигнатата тема..Много хубаво!
  • Благодаря, Мариана!
Предложения
: ??:??