22 мая 2024 г., 09:02

Относно разликата между мен и един охлюв 

  Проза » Юмористическая
134 1 6
1 мин за четене

И я бех млад и глупав, сега ми остана само второто, но и то не е малко. Ами без хич?...
Но да навляза в темата, която е един (почти) еротичен миг от един паметен тийнейджърски купон с главно Къ.
Та типично в мой стил (тогава) се бях нальокал, колкото за блясък в очите и цицини по главата, но нали си бех селско биче, в подходящ момент разплух задни части до едно маце (казуваше се Ирка - един въпрос, почти от нивото за 100 000 бинки от "Стани богат" - как ли й римувах името?) и започнах масирана атака с цел, абе не помня каква, но със сигурност, не и рецитиране на стихове...
И в миг на Гениалност и зададох следния въпрос.
- Знаеш ли, хлъц, каква е разликата между мен и охлюва?...
- Ми, честно да ти кажа - наперено ми отвърна момето - в момента не виждам такава...
- Ти може да не виждаш - без грам притеснение и набрал скорост, като хипопотам в люцерна продължих офанзивата - но аз сега ще ти я обясня. Ако бях охлюв, и такава красавица бе седнала до мен, щях да си оплета очите, докато те дзепам, но тъй като не съм, те гледам и не спирам да ти се възхищавам...
***
Е, историята нямаше щастлив финал, както е модерно да се казва, но поне с лафовете около охлюва, години наред ме бъзикаха приятелите от компанията :0))

21.05.2024.
___
Колкото и да звучи куриозно, но точно този спомен ми изплува в тиквата, докато се възхищавах на двата танцуващи в ритъма на любовта, охлюва :0))
Благодаря сърдечно на авторката за забавното вдъхновение.
_____

© Георги Каменов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??