10 апр. 2024 г., 10:23

Отново неправилно задавани въпроси 

  Проза » Другие
107 4 5
6 мин за четене

Реклама на някакво предаване. Водещият грижливо подчертава, че това е продукт на „БееНТе“…

Звучи така… инглишно.

Макар на български да е БъНъТъ. Или поне БеНеТе…

Ама иначе си е… Модерно…

Впрочем, кой, кога, как отмени ЗВАТЕЛНИЯ падеж в езика ни?

И слушаме чупещи езика мисирки: „Иван, кажи…,“ , „Петър, какво…“, „Пенка, попитай…“

Отделен въпрос е къде изчезнаха Иван, Петър, Пенка и каква е ползата от Изабела, Жулиета, Марио, Михаел…

Но… Както казва мошу Маргариди: „Вий тряба да имитирате като нас, европейци, които визитираме града ви; да са запознавате с нас и да слушате нашите инструкции. Да гледате как са носим, как приказваме, как седим, как ядем и пием; и вий тъй да са носите, тъй да приказвате, тъй да седите, тъй да ядете, пиете и…“

Концентрирано в думите на Марийка: „Да станем на маймуни“…

хххх

На екрана – журналистката, поддържаща винаги правата линия, успоредна на шефските указания. И – „Мяу, мяу, мяу…“ Присвива джуки, заради които е наречена Кокошето дупе.

Насреща й някакъв от опозицията. Почва той нещо да говори, а оная го прекъсва и му провежда словесна атака, за която би й завидял всеки властимащ…

А ти се чудиш – бе, тая ли трябва да слушаш, или оня, дето рядко му дават думата?

хххх

Пак при Кокошето дупе. Тоя път – някакъв бесепар. Полуграмотен. Защото упорито говори за „руска гас“---

ГаС със С – дето дядовците и бабите ни използваха за осветление.

Но явно неграмотникът има предвид руски ГАЗ. Мъжки род…

И обяснява ли, обяснява…

Мъ, какво ми дрънкаш, като се вижда веднага – нямаш даже изначално понятие за гаЗ или за гаС се опитваш да говориш?

хххх

Човекът,когото махнаха от трилбуната на НС заради прекомерта партийна изява, сега щял да провежда ЧЕСТНИ избори…

И се сещам за стария виц. Оженил се един и в първата брачна нощ бленувал: „Сега ще съм там, където никой мъж не е бил…“

А булката изпищяла: „Олеле,, очите ми!“…

При главчото и очите са проходими…

хххх

Доста мръсничко шоО разиграват тарикатите от ГЕРБ и инфантилите от ППДБ.

Главният секретар на МВР обявява, че подава оставка. Демек – „Няма да играя с вас, хъ!“. Само дето тиквунчетата не му се молят, а слагат свой тиквеничко отново за министър.

И – оня се връща???

Оставка, мъжка дума, закон…

Ама как да стане¸когато оставката нарушава мерака „избори с наше МВР“?

Инфантилите Кики и дружката му Асенка се сецват обратно…

Сетне шоОто си розвшв Секретарят не бил подавал оставка – заплашвали го. Така че влязъл в болница. Бе, ще речеш, че бивша девица минала през Адамовия плаж…

Уж професионалист-ченге, пък си разстроил нервите…

А за оставката – дума срещу дума. Секретарят срещу министъра. И, мисля, никой от тях не казва истината. Лъжат… Доказателства няма никой от тях, ние не им вярваме от гопчивия опит…

То, остави, ами като занаизлизаха едни снимки…

Контрабандисти с ченгета, с прокурори, с депутати, с митничари…

И, знаете ли – вярвам им.

На едните – че другите са мошеници и крадци. И на другите – че ония са бандити и ицмамници.

Както е казал Алеко: ВСИЧКИТЕ СА МАСКАРИ!

хххх

А пишман дженералчето Гномчо се опитва да прикрие опитите си за вербовка на служители от разузнаването. Пък некадърникът Бойкикин пита: „Кой ми сра в гащите? Кои измисли тъпизмите в Конституцията?“…

Само юрайчетата вярват в такива. Защото са подобни и еднакво дебилни…

хххх

И Главчо щял да работи за успешни избори /не казва за кого успешни, ама нали си е верен гейбераст---/ и постигане на българските интереси…

Ха?

Те били – повтаря той политическата мантра – евроатлантически: Шенген, еврозона, Украйна…

Не знам – по неправилни места ли ходя, с неправилни ли хора се срещам, но НИКОЙ не е посочвал тия интереси като свои. За общобългарски не говоря…

Хората казват, че искат добър живот, хубави доходи, нормални цени, сигурност, мир, спокойствие, образование, лечение…

Поне тези, които познавам.

И един не ще да спомене „евроатлантическите“.

Е, аз поддържам известна хигиена в общуването, ама… Чудя се на софиянци – за тия „евротлантически“ все хора от столицата говорят – политикани, десни бесни сектанти, юрайчовци и всякаква гад, напълзяла София…

Дезинфекция трябва…

хххх

И все още НИКОЙ не обяснява какви са прословутите „евроатлантически идеи“-

Ако съдим по развяващите ги като пръдня из гаки – празни приказки на некадърници, намерили ярма в чужди корита…

хххх

Управителят на частна фирма МОК е възмутен. Лошите руснаци не щат да се преклонят и появят в Париж с вдигнати лапи, без знамена и знаци. А от тях се иска само едно – капитулация…

Не желаят да приемат, че спортът и политиката са различни неща и, когато политиката заповядва, спортът отстъпва…

Оставете другото, ами и обявили игри извън управата на МОК. Така и не приемат властта на САЩ над всичко на тоя свят.

Та щели без разрешение да проведат игри, че и да раздават медали. При това от чисто злато и сребро, а не позлатени и посребрени тенекиики…

Лоши руснаци, ей…

А на западняците така са им нужни ресурсите… Не може някакви туземци да разполагат с тях, че и да ги продават, вместо да поднасят сами на белия човек…

Пет века западняците богатееха така. Защо да се променя удобния за тях свят?

хххх

А времето си тече и налива в мръсното блато, където и нас натикват насила…

Но не всички искаме да сме идиоти и лакеи, модерни злобни юрайчовци…

 

 

 

 

 

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря!
  • То това блато е и токсично, иначе с мръсотията вече смвикнахме.
    Поздравявам те.
  • "Хората казват, че искат добър живот, хубави доходи, нормални цени, сигурност, мир, спокойствие, образование, лечение…"- и да ги има пак може да ти стъжнят живота, а като ги няма поне е "прекрасно място за живеене" "Судан, Чад, Нигер, Буркина Фасо , Гвинея, Мали, шест страни за три години отхвърлиха френския неоколониализъм.,,,ааа, ето защо франсето е бесен на Русия." Не слушай какво ти говорят, а виж кой има интерес от това..
  • Благодаря!
  • Точно - не всички искаме да ни тикат в мръсното блато ... Поне от тези, които аз познавам ...
Предложения
: ??:??