14 окт. 2009 г., 17:21

Паралели 

  Проза » Другие
660 0 0

Илюстрация.

 

 

Дясната и лявата половина са разделени с дървена врата.



Лявата половина:

Най-обикновен коридор пред апартамент в хотел. Пред дървената врата седи типичният "бизнесмен" със тъмносин костюм, бяла риза, светлосиня вратовръзка и тъмносин панталон. В дясната си ръка държи голям букет цветя. Подпрял е ухо на вратата с очакващо изражение на лицето.


Дясната половина:

По стените има полепнали лигави плазмодии, приличащи на огромни съсиреци кръв - тъмночервени към черни; лампата без абажур едва свети; на леглото има разкрачена гола жена, чийто полов орган се вижда ясно; тя е "обгърната" от същество, чиято форма е неясна - разпознава се глава, на която се вижда задната част, покрита от множество шипове, като два по-големи се открояват с яркочервения си цвят, надолу пихтиестото му "тяло" се слива с жената до мястото, където трябва да бъдат краката му, оттам започват пипала, плъзнали по цялото легло, но не и по жената; ясно се вижда как две широки пипала влизат във влагалището на жената, а оттам тече кръв.

 

 

© Константин Соколов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??