1 окт. 2012 г., 11:49

Парфюм - неочаквано продължение 

  Проза » Письма
950 0 8
1 мин за четене

Аз съм онзи, същияТ с парфюма от предното писмо. Сещате се, нали! 
Искам да благодаря на този, който ми писа къде да открия тази мистериозна дама. Оказа се от близък град.
Без много да му мисля, метнах се на мотора и отпраших. Лесно открих магазина, където работи. Паркирах срещу него, но не си  махнах каската. При нея пълно с клиенти. Изчаквах да остане сама, за да я изненадам, но изненаданият останах аз. Тъкмо бях решил, че е дошъл моментЪТ, когато в магазина влезе мъж с бяла роза. Явно беше нейнияТ съпруг. Трябваше да видите как се преобрази лицето ù. Грейнаха очите ù. Той я прегърна с толкова любов, целуваха се. Не знам даже какво чувствах, само гледах. Не ревнувах, завиждах. Сега разбрах какво толкова ми е липсвало. Досега само съм ползвал жените, а и те мен. Не съм се отдавал. Правил съм секс, но не е имало сливане. Скоро ще стана на 30 години, а съм пропуснал толкова много. Това, което видях днес, ще го помня дълго.
Яхвам мотора и се сбогувам с един блян. Знам, че винаги мога да извикам нейния образ, да видя искрицата в очите ù, усмивката ù, да усетя уханието на парфюма ù. 

© Дани Сулакова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Надявам се да е осъзнал, че това е само един блян!
    Благодаря Боряна!
  • Гледай го ти младока, все гледа да надцака лелка

    Kasius и на двамата съм ви лелка като ви гледам годините.
  • Благодаря за комплимента! Отдавна не са ме наричали момче, но ще почерпя - да знаеш! Ако се засечем на някое от официалните поетични, годишни събирания на "откровения" - макар, че още не съм имал удоволствието да присъствам, въпреки поканите.
  • " Както си ме подкарал наред, се почувствах като рок звезда!" Няма лошооо ! Звесдата си е звезда. Пък дали е рок или барок все си е звезда и все нещо може да освети в нечия глва сърце или душа!
  • Момчета, комплимент сте ми и двамата
  • Да не забравяме все пак, че и най-големия град в България е почти толкова голям. колкото тихо и мирно, забутано в дълбоката провинция китно китайско селце!
  • Не питай повече, че съвсем ще оплескаме пейзажа!
    Както си ме подкарал наред, се почувствах като рок звезда!
  • Ееее прав си бях че си си ти! Ама пък от кога на кварталите на Варна им викат съседни села? А? Лелче тези разкази са за онзи малдок дето няколко влезе при тебе и те гледаше втречнено...Нали за него го написа? А? Добре деее... добре! Няма да пиатм повече! Ама ако има и трета част този Парфюм рабта ще е сигурна! Нали така ?! А?
Предложения
: ??:??