6 нояб. 2014 г., 23:45

Писмо в продавалник 

  Проза
598 0 0
2 мин за четене

След като установих, че ми е необходимо покривало–калъф, за мотора, реших да си купя такова по цивилизован начин и си харесах едно в сайта продавалник. Купих го, дойде и след това се наложи да напиша следното писмо на търговецът продал ми този артикул.
Ето го и писмото, което му написах:
........................................................
Не знам дали си мъж или жена, но много исках да ти напиша нещо, за да разбереш как се чувствам. Аз се чувствам изнасилен. Това "покривало за мотор" е най-скапаното нещо което съм си купувал през животът. Това е толкова голяма преебавка, че ми иде да си пробода тестисите с вилица от яд. Виж , аз не съм за 10-20 лв., та това са пари за такси от Люлин до аерогарата. Проблема е, че на мен ми ТРЯБВА покривало за мотор, за това исках да си купя и доста истински съжалявам, че попаднах на "доблестен" тип като теб. Това е един много евтин найлон, който е сгънат на две и залепен в двата края, поставен в опаковка. Опаковката е по–скъпа от найлона. Пич не ги продавай тези найлони. Не ще станеш богат от това.

 Винаги и за пореден път се заклевам, че НИКОГА няма да пазарувам от български хитреци.

 Този найлон се скъса пич, той е по тънък от станиол за цигари. Защо ти е да те кълнат хората? Аз отидох в църквата и запалих една свещ за да помоля бог да ти поиска сметка за това което правиш и винаги, когато похарчваш 10-тина лева на вятъра, се сещай за тези покривала за мотор. Винаги, когато си хитрец на дребно плащаш двойно за хитрините си. Погледни България, тя цялата е на това дередже, защото е пълно с хитреци на дребно. Когато си купиш сирене, в него няма мляко–направено е от сапун. Когато си купиш оцет, той е НЕоцет. Когато зареждаш бензин, той се оказва керосин. Когато заредиш нафта пък, тя се оказва изгоряла фритюрна мазнина, която задръства филтъра на колата ти. Когато си купиш уиски пиеш спирт и карамел. Когато си купиш червен пипер получаваш смлени керемиди. Когато си купиш кисело мляко на него пише 100% натурално, а то такова ли е? Купувайки си баничка със сирене, разбираш, че сиренето леко е подменено със извара. Когато си купиш салам, и дадеш на детето си да яде от него, то яде кой знае какво...

  Но всичко един ден се овъзмездява - не го забравяй. Ти си един от виновниците това място в което живеем да прилича на най-усраната тоалетна, от която се носи воня на Нефалшива пръдня и лайна, защото май само те не останаха фалшиви...Успех в продажбите на ПОКРИВАЛА ЗА МОТОРИ, които след купуването се изхвърлят в коша...

© Чочоне Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??