14 нояб. 2008 г., 08:38

Преобразуване 

  Проза » Другие
785 0 14
1 мин за четене

Нека си представим целта.


Свят от хора, лишени от съвест.

Свят от хора, лишени от морал.

Свят от хора, лишени от неразумни търсения.

Свят от хора, облягащи се на знанието.

Свят от хора, живеещи здравословно.

Свят от хора, мислещи логично.

Свят от хора, работещи върху себе си.

Свят от хора, които не търсят щастие.

Свят от хора, нежелаещи неясни отговори.

Свят от хора, надмогващи себе си.


Размечтахте ли се? Представихте ли си за миг дори какво място би бил светът тогава? Представихте ли си сриването на заблуди, излагането на показ на сенки и светлите погледи, гледащи нагоре не със страх, а с гордост?

Представихте ли си как всеки един от нас работи и търси този свят, превръща го в реалност чрез своите действия, думи и мисли... Как първо може би сме единици, но разширяваме възгледи, сплотяваме се, изнамираме обективност, истини, решения, нови проблеми и нови търсения, но с един нов, обективен заряд и без маска на фалш и грим, без излишен товар и нежелано бреме, напротив, единно размишлявайки и препредавайки напред своите сходни решения, приобщавайки нови и нови източници на знание и полагайки все по-сходни и все по-ясни основи на едно течение, което ще обхване със своята сила всичко по пътя си и ще го поведе към общите, силните, строгите, ясните, разумните сфери на мечтанието, разширявайки ги все повече и повече, докъде...  Може би до безкрая?

© Нов Герой Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Кой казва, че не мога да се обоснова.
    Просто смятам за безсмислено да повтарям вече казани неща, The_Crimson_King.
  • Много е лошо да подкрепяш чуждо мнение без да можеш да се обосновеш. Обаче ако мнението е мое, вече не е толкова лошо.

    (Съжалявам за флуда, вече НАИСТИНА спирам да пиша )
  • Не, не мисля. Не съм привърженичка на Фройд.
    Вече казах моето мнение с чие съвпада.
  • Dariq, а не мислиш ли, че морала и съвестта са просто прояви на един нездрав СвръхАз, какъвто имат повечето хора? (по Фройд)
  • Подкрепям изцяло мнението на The_Crimson_King.
    Ще се въздържа от гласуване.
  • Едва ли в този вид, както го представяш, но мисля, че и сега има много хора, които разсъждават като теб и са склонни да се замислят...
  • Crimson, моралът и човещината са две твърде различни неща. Не си твърде голям моралист, надявам се? Много по този въпрос е казал Ницше.
    Нико, радвам се, че си ме разбрал донякъде. Мислиш ли, че това може да бъде реалност някога?
  • ОК, отивам да чета разказчета за разбити сърца и влюбени девойки. Вие си продължавайте с плановете за срутване на цивилизацията.
    Чао.

    (Надявам се, че не съм единственият откровенец с остарели разбирания.)

    (Аз пак ще се върна де, ако се заформи дискусия по темата )
  • Абсолютно. Моралът исторически е възникнал като буфер между малкото силни и многото по-слаби индивиди в древните общества, с цел по- слабите да имат някаква сигурност и защитеност. Съвременният морал все още е останки от онзи някогашен морал на слабите и е твърде архаичен и лишен от разум и логика.
  • Нима логиката отхвърля морала?
  • Свят от хора, живеещи здравословно.
    Свят от хора, мислещи логично.
    Свят от хора, работещи върху себе си.
    Свят от хора, надмогващи себе си.

    Това не е свят на духовно мъртви хора, това е свят от хора, отхвърлили условностите и заблудите на съвремието и историята. И бих желал светът да има повече такива хора.


  • За какво ти е красив свят, ако няма кой да оцени красотата? Едни морално и духовно мъртви хора, какво разбират те от красота?

  • The_Crimson_King, ако хората можеха да живеят така, както е описал newking, светът може би щеше да е една джунгла, но щеше да е красив и истински. Замисли ли се?
  • Говориш глупости. Празни приказки, говорени и преди теб. И до нищо стойностно не са довели.
    Хей виж се само как започваш:
    Свят от хора, лишени от съвест.
    Свят от хора, лишени от морал.
    Свят от хора, които не търсят щастие.
    Ако не търсиш щастие, защо ще живееш?
    "единно размишлявайки и препредавайки напред своите сходни решения" Какво ще свързва хората, когато нищо човешко няма да им е останало?
    Говориш глупости.
    Дано не си вярваш.
Предложения
: ??:??