Видео от Великобритания – активисти на някакво природо защитно дружество нахлули в голям магазин и започнали да разливат изложеното мляко. Протестирали срещу… „насилието над кравите при доенето“???
Аз съм селско момче, с изкривена от града психика, но още пазя скептицизма на познанието.
И зная – не се ли дои кравата… Меко казано, ще загине. Просто вековете така са формирали добичето…
На активистите – а активист означава човек на разрушението. Активистът никога не гради – той винаги е контра. Против всичко ново. Без аргументи. Просто унищожава и оставя празно място…
Та, активистите разливали храната! В началото на кризата – пред задаващия се глад, в момент, когато ни убеждават да ядем буболечки…
Активисти!
Засега няма информация коя конкурентна на магазина фирма е дала поръчката. Защото активистите винаги са поръчкови дейци – днес вдигат аларма около ТЕЦ, утре край АЕЦ, вдругиден срещу перки и фотопанели… Който плаща – той поръчва „музиката“…
Е, утре ще има протест срещу маслото и за маргарина – хубавото химическо производство, предназначено за пенсионерите. Хем по-евтинко, хем мазничко като машинно масло, хем съкращаващо излишната популация на излишните старци…
© Георги Коновски Все права защищены