21.10.2022 г., 9:52 ч.

Професионалните активисти срещу нормалните хора 

  Проза » Други
690 4 12
1 мин за четене

Видео от Великобритания – активисти на някакво природо защитно дружество нахлули в голям магазин и започнали да разливат изложеното мляко. Протестирали срещу… „насилието над кравите при доенето“???

Аз съм селско момче, с изкривена от града психика, но още пазя скептицизма на познанието.

И зная – не се ли дои кравата… Меко казано, ще загине. Просто вековете така са формирали добичето…

На активистите – а активист означава човек на разрушението. Активистът никога не гради – той винаги е контра. Против всичко ново. Без аргументи. Просто унищожава и оставя празно място…

Та, активистите разливали храната! В началото на кризата – пред задаващия се глад, в момент, когато ни убеждават да ядем буболечки…

Активисти!

Засега няма информация коя конкурентна на магазина фирма е дала поръчката. Защото активистите винаги са поръчкови дейци – днес вдигат аларма около ТЕЦ, утре край АЕЦ, вдругиден срещу перки и фотопанели… Който плаща – той поръчва „музиката“…

Е, утре ще има протест срещу маслото и за  маргарина – хубавото химическо производство, предназначено за пенсионерите. Хем по-евтинко, хем мазничко като машинно масло, хем съкращаващо излишната популация на излишните старци…

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • Благодаря, Красе!
  • "Прасета не може, а кучета и котки може."
  • Благодаря, Елке!
  • Много модерно стана да се протестира! И доходно!
  • Благодаря, Миночка!
    Поправка - освен партийци. Тия са същите - пишат се за важни.
  • Каква ли не пасмина щъка из улиците и се прави на важна.Едно време нямаше никакви, освен комунисти!
  • Благодаря, Антоанета, Тоти!
  • Замисли ме. Има в мен наполовина нещо активистко -
    долу полуфабрикати и всякакви -ати!
    Да живее чугуненото барбекю!
    Е, никой няма да ми плати и
    ще трябва аз да се бръкна за пържоли, .
    Поздрави! Успех!
  • Това с маргарина ще доведе до бавна и мъчителна кончина на излишните старци!
  • Благодаря, Пепи, Надя!
  • Според парите и "активизма"...
  • Активисти, сектанти, и всякакви тем подобни движения и брожения са болни промити мозъци. Да си платят всичко в 10-торен размер най-малко др път да се замислят. Едно е пасивната агресия - да джафкат колко щат, но това вече е действие с презумпция за безнаказаност.

    Пп
    Я остави животното недоиздоено! Пък и прости
Предложения
: ??:??