4 апр. 2018 г., 00:38

Проверка на готовността 

  Проза » Юмористическая
784 1 1
2 мин за четене

 

    „Внимание… Извършва се техническа проверка на системите… Ще чуете националния сигнал за тревога…“ Вият сирени… “Край на техническата проверка!“

    Ето, всичко е наред, спете спокойно деца! Наред, ама какво? И как? Ако, не дай си Боже, не е техническа проверка… Ще слезем пред блока! Те, бомбоубежищата били в окаяно състояние! Няма страшно – казаха, че ще ни унищожат за секунди! Няма да има време за слизане, камо ли за сигнал „Тревога“!

    Вчера един известен господин, или каквото е там, се пенеше по радиото, че трябвало да показваме мускули на врага! И ние – барабар Петко с мъжете! Имам чувството, че няма мускули дори в мозъка си! Барабар, барабар, ама, прилича ми на една случка скоро! Разхождаме се с една приятелка и нейното куче от порода Руски черен териер (около 40-45-килограмов звяр). Отстрани, едно дребничко пале, най-много кило и половина на външен вид, лае, та се къса! Без да спира, нашият обърна леко глава към него, удостои го с величав поглед, пък си продължи безмълвно напред! Беше още бебе – на 5 месеца! Не се знае какво щеше да предприеме като порасне!

    Един друг господин от много известна порода предупреждава - никой да не нарушава въздушното ни пространство! Инак – щели сме да предприемем някакви мерки! Какви – не се знае! Не можахме да се разберем какъв самолет да купуваме! Една гениална журналистка предложи вместо самолет, който изобщо не ни трябвал, да купим вертолет, та да го използваме поне за „Бърза помощ“ - ако някой пострада и Премиерът, вместо да праща правителствения самолет, да го прати на нуждаещия се! Браво на госпожата! Взели сме да се тревожим – НАТО и цяла Европа са зад нас! Да ама, ЗАД нас! А пред нас? Преди имахме ракетИ, самолетИ, танкОВЕ! Тях ги подарихме или нарязахме, за да може някой да ги продаде като скрап! Да не говорим за тъй наречената ни армия, която не може да напълни стадиона на ЦСКА заедно със семействата, бабите и дядовците си! Нямаме нужда от тях – наоколо всички са приятели! И от много други неща нямаме нужда – стягайте коланите! Пак!

    Е, да се надяваме, че най-много някой китайски спътник може да падне на части! Тогава сирените да вият!

    И накрая ви желая - мир и любов! Само мир и повече ЛЮБОВ!  

© Елка Тодорова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Господ да пази нещастната ни страна и разнороден народец - шепичка българи, шепичка роми и щипка възродени турци с малко помаци за тюрлюгювеча...А май пропуснах китайци, сирийци и афганци от новата вълна. Нали ужким Господ бил българин, та белким ни опази като завият сирените. А дотогава ще гасят пожарите в страната с хеликоптера на бат Бойко. Гротескова гротескност. Браво, Елка! Изключително картинно и точно сте обрисувала ситуацията. А с това: "Взели сме да се тревожим – НАТО и цяла Европа са зад нас! Да ама, ЗАД нас! А пред нас?" направо ми стопихте лагерите!
Предложения
: ??:??