1 июл. 2010 г., 13:06

Първата любов 

  Проза » Письма
1225 0 0
1 мин за четене

Ако някой ден при теб дойде човек, който никога преди не си познавал, никога преди не си виждал. Ако този човек открадне мечтите и завладее света ти, ако точно   той   те подмами     и  ти покаже колко красив може да е света и те отведе по пътеката на сляпата думичка обич  и любов.  Ако този човек, който вече е  целия ти свят, те накара да се почустваш  истински  щастлив и ти не искаш  вече да го пуснеш.

  Обаче един ден идва времето на горчивата  реалност на неотменимата част от живота, когато този човек си тръгва. Ти оставаш сам. Чувстваш огромна болка.   Съсипан  си и имаш чувството, че всичко това е било нереален миг на щастие, а след това огромно падение. Дни наред не можеш да осъзнаеш какво се случва с теб. Изминават седмици на болка и преодоляване на една измамна любов...

  Един ден ти вече си готов да продължиш напред. Имаш сили за нов живот. Можеш отново да обичаш и да бъдеш щастлив. Но вече не си същият човек. Ти си една нова личност, по-твърда и по-силна. Въпреки че е минало време и ще минава още много и въпреки че вече обичаш и си щастлив с нов човек, ти никога няма да забравиш за онзи пръв път, когато осъзна какво е думата любов, да обичаш някого и да страдаш. И въпреки всичко, ти запомни само хубавите мигове  и бъди благодарен на този човек, който   те научи да обичаш.

© Маги Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??