26 апр. 2023 г., 10:25

Разговори с Изкуствения разум 

  Проза » Рассказы, Фантастика и фэнтези, Юмористическая
223 2 7
2 мин за четене

- Алооо…

- Изкуствен интелект, модел ХУ 999 слуша…

- А… Добре де… Роботче, искам да попитам…

- Алооо…

- Изкуствен интелект, модел ХУ 999 слуша…

- Абе, защо ми затваряш, тенекия нещастна?

- Извинете, господине, вие поискахте да попитате, съответно попитахте и аз прекъснах разговора, защото желанието ви беше изпълнено…

- Абе, мамето…

хххх

- Изкуствен интелект, какво е това?

- Сър, поискахте вкусна и полезна вечеря. И тя ви е приготвена…

- Ама това… Това…

- Сър, вечерята съдържа всичко необходимо и полезно, добавени са някои вкусови особености. Останалото е извън сферите на разума…

хххх

- Изкуствен интелект, каква е тая жена в спалнята?

- Сър, вие наредихте да поканя вашата любима у дома ви. И, след като проучих параметрите на живота и интересите й, реших, че във ваша полза любимата ви трябва да е мис Хароу, а не мис Дейвис, която не отговаря на повече от 50% от изложените от вас идеали…

- Ама аз обичам мис Дейвис! А тази мис дори не познавам…

- Сър, параметър „обичам“ в изкуствения интелект не е заложен…

хххх

- Мистър Тийн, защо? Защо изкуственият интелект, управляващ автомобила, е забил колата в групата деца край пътя? Защо?

- Сър, изкуственият интелект е последен модел, с въведени суперелектронни везни за решенията. В автомобила е превозвал двама гениални учени, единият от които в момента разработва хиперуредбата за…

- Но защо е ударил децата???

- Сър, изкуственият интелект е използвал везните и е решил, че животът на учените е по-ценен от животите на децата, които са с непредсказуемо и непредвидимо бъдеще. Поради което е избрал по-малката – според логиката – злина…

хххх

- Изкуствен интелект! Задача: как да направим живота на човечеството по-щастлив и облекчен?

- Задачата е решена. Решението вече се привежда в изпълнение. Необходимо е редуциране на земното население до два милиарда души. За което вече са дадени необходимите разпореждания и ракетите са изстреляни към определените за почистване области…

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??