14 окт. 2021 г., 12:39

Разковани дъски - 83 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
1420 7 12
2 мин за четене

 

 

Италиански любовни трепети по време на пандемия:

ДезинфекTanti Baci

 

 

 

По какво разбирам, че е дошъл сезонът на туршиите - улиците се изпълват с кисели хора...

 

 

 

По-страшно от насилствената в@ксин@ция, са само кандидатите за президент.

 

 

 

Орисниците имат кофти чувство за хумор относно моята мисия тук, на Земята - хем не съм Том Круз, хем на мен се падна Невъзможна.

 

 

 

Вече съм напълно сигурен, че следващата Световна война, ще избухне заради скарване в социалните мрежи.

 

 

 

Реално погледнато, за какъв световен мир говорят всички, когато дори Вселената е възникнала след най-мащабния терористичен акт - Големият взрив...

Вероятна причина: Просто някой бог-далтонист, е срязал синята, вместо червената жица.

 

 

 

След 40 дни ще спре да вали.
Подпис: Ной

 

 

 

В плен сме на държавна (не) сигурност.

 

 

 

Всичките ми мечти са в офшорни компании.

 

 

 

Скоро ще започнат да преследват обикновените хора за укриване на... залъци.

 

 

 

Развил съм към политиката (про) клетъчен имунитет.

 

 

 

Искам дезодорант, който ми осигурява 24- часова защита срещу изпростяване.

 

 

 

Струва ми се, че тази клета Земя акумулира все повече и повече умора заради Човечеството...

 

 

 

October фейс.

 

 

 

Напоследък съм се превърнал в инкубатор на илюзии...

 

 

 

В крайна сметка Кристо не е виновен. Египтяните първи започнаха с техните фараони...

 

 

 

Винаги давам на жените втори, дори и трети шанс...да избягат от мен.

 

 

 

Позволявам си да пълзя, само, когато се прокрадвам към целта.

 

 

 

Всеки ден се убеждавам, че българското блато дъно няма.

 

 

 

Животът ме научи да си нося кръста и поне два резервни пълнителя...

 

 

 

Така няма да е скучно:

50 нюанса сиво... вещество.

 

 

 

Актуализация:

Всяка жаба да си знае...пола.

 

 

 

Работата на българските депутати в екип даде феноменален резултат - победиха дори здравия разум...

 

 

Кирил Ганчев / Кирето / , септември – октомври  2021 г. , Бургас

 

 

 

© Кирил Ганчев Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Поздрави, Ани! Няма да ми е зле в Дубай никак даже.
  • И не крий мечтите си в офшорки, че има голяма опасност да се озовеш в Дубай например, обеднял с една мечта.
  • Благодаря, Наде! Смехът лекува всичко, нали знаеш. Зарадва ме много, Художнико Веселин! Надявам се, да продължа с точната стрелба и за в бъдеще! Обещавам да се старая. Поздрави сърдечни, Лидия! Просто наблюдавам и записвам. Животът учи на много неща! Здравей и на теб - Зигфрид! Няма нищо по-хубаво от лошото време. Нали така казва Богомил Райнов. Да не обвиняваме Ной за всичко. Здравей, брате Безжичен! Признавам си, много исках да зарадвам точно теб! Знам, че си ценител на хумора. Smooth, тънката ирония винаги алармира за дебел край на лошите хора, нали така? Поздрави, Роси! Философията и тънка работа, също както Изтока. Поздравче, Светличка! Ще поддържаме точния огън, обещавам! Здравей, Бат Стойчо! Нашето блато е колкото бездънно, толкова и пълно със всякакви твари - същински резерват за наблюдение и изследване. Поздрави на всички Приятели! Бъдете здрави и се обичайте!
  • Едно блато като нашето:колкото и чиста вода да му наливаш-все ще го докарва на помия...
    Направо си ироничен снайперист!
    Поздравления за написаното от теб,Кирил!
  • Честито, Кире, много са точни. 🎯
  • Когато се смеси философски поглед с ироничен изказ става бомба от смях и размисъл!🙂👍
  • Смях се, смях се... ама накрая се замислих!
    Евала на мисълта ти и тънката ти ирония!
  • Ех, как ги чаках! Много се кефих (както винаги). Просто дълбок философ с лек хумористичен изказ си Кире, приятелю!
  • “След 40 дни ще спре да вали.
    Подпис: Ной” 🤣
    Бравос, право в десятката са всичките!
  • Находчиви мисли. Харесаха ми.
  • А бе и аз се смях, ама кат, се замислиш.... хич не е смешно. Киро ги вкара всички в "десетката", без пропуск. Отиват в любими. От мен, Браво- Брависимо!!!
  • Ох, Кире, през сълзи се смях. Уникален си!
Предложения
: ??:??