Ако мъжете знаят какво правят в сънищата на жените - ще умрат от завист..
хххх
Италия. Наши работници не могат да намерят никъде тесли. Един от тях се връща в България по свои си работи и бригадирът му поръчва да донесе дефицитния инструмент.
Връща се с автобус. На границата италианците питат за наркотици, алкохол, оръжие.
- Имам тесли –казва той.
- Какво?
Обяснява, после вади куфара, където увити лжат десет тесли…
Граничарите зяпват. И се налага да дялка едно парче дърво, та да разберат какво е туй…
хххх
Пак същият се хваща на допълнителна работа в Италия – сглобява от части компютри, вкарва ги в България докарва си някой лев.
На връщане се прибира с празен куфар. И се сеща, че край бараката отглеждали магданоз, копър, други подправки за българските стомаси и души. Но е мъчна работа, защото почвата е песъчлива.
На границата веднага засичат грамадния и тежък куфар.
- Какво носиш?
Признава си – пръст с тор. Ония отварят куфара, разопаковат найлоновия чувал… Пръст! И смърди на оборски тор, с който обилно е смесена…
Пускат го…
хххх
Сетих за плесенясалия бивш журналюга, днес гейберастки гъзоблизец, Юлий Москов. Който бил казал, че журналистите са овчарски кучета и пазят стадото от вълците…
Че и се гордее с тая тъпня…
Първо – кучетата и вълците са от един род.
Второ – песовете служат не на стадото, а на овчаря. Кой е той?
Трето – стадото… Да, народът. Ние…
Възхитени от това определение на мисирека…
© Георги Коновски Все права защищены