18.06.2021 г., 11:04 ч.  

Разни... напразни 

  Проза » Хумористична, Други
451 1 7
1 мин за четене

Ако мъжете знаят какво правят в сънищата на жените - ще умрат от завист..

хххх

Италия. Наши работници не могат да намерят никъде тесли. Един от тях се връща в България по свои си работи и бригадирът му поръчва да донесе дефицитния инструмент.

Връща се с автобус. На границата италианците питат за наркотици, алкохол, оръжие.

-  Имам тесли –казва той.

-  Какво?

Обяснява, после вади куфара, където увити лжат десет тесли…

Граничарите зяпват. И се налага да дялка едно парче дърво, та да разберат какво е туй…

хххх

Пак същият се хваща на допълнителна работа в Италия – сглобява от части компютри, вкарва ги в България докарва си някой лев.

На връщане се прибира с празен куфар. И се сеща, че край бараката отглеждали магданоз, копър, други подправки за българските стомаси и души. Но е мъчна работа, защото почвата е песъчлива.

На границата веднага засичат грамадния и тежък куфар.

- Какво носиш?

Признава си – пръст с тор. Ония отварят куфара, разопаковат найлоновия чувал… Пръст! И смърди на оборски тор, с който обилно е смесена…

Пускат го…

хххх

Сетих за плесенясалия бивш журналюга, днес гейберастки гъзоблизец, Юлий Москов. Който бил казал, че журналистите са овчарски кучета и пазят стадото от вълците…

Че и се гордее с тая тъпня…

Първо – кучетата и вълците са от един род.

Второ – песовете служат не на стадото, а на овчаря. Кой е той?

Трето – стадото… Да, народът. Ние…

Възхитени от това определение на мисирека…

 

 

 

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
Предложения
: ??:??