27 февр. 2013 г., 08:26

Сбъркан свят, сбъркани морали 

  Проза » Юмористическая
725 0 3
2 мин за четене

-          Имало едно време едно далечно царство, почти на края на света. В него съжителствали много честни граждани и откровени животни. Заниманията им варирали от ходене до тоалетната до още по-прости дейности, като слушане на чалга. Именно там живяла една изключително красива проститутка.

-          Сигурно имаш предвид принцеса?

-          О, не! Тоест да, ама не съвсем… Тя, девойката наистина била принцеса, но се отдала на толкова скъп лайфстайл, че ù се наложило да проституира.

-          Защо не работи нещо по-доходоносно?

-          ‘щото е куха лейка. Бизнесът ú процъфтявал и имала стабилни клиенти от най-различни слоеве на обществото, включително и политиката. Повечето не изисквали прекалено извратени услуги и атмосферата била спокойна. Вълкът, от клиентите ù, единствен държал да се преоблича като бабичка и да наблюдава принцесата от храстите, докато тя се разхождала в предизвикателни червени одежди из гората. Клетата красавица обаче му поискала повече пари срещу услугата, без да подозира що за отвратително животно е големият лош вълк. Това много го разгневило и напрежението неминуемо нараснало.

-          Да не би да я е изял?

-          Не, изял баба ù.

-          Ужас!

-          А, не! Тя и без това била едно съвсем изперкало бабе. От няколко години вече водила отшелнически живот насред гората. Тя живяла в къщичка от сладкиши, която трябвало да пече отначало всеки път след дъжд. Хобито ù било да се опитва да яде дечица – без особен успех. Следователно на принцесата по-скоро ù олекнало от загубата. Имала един единствен проблем: принцът на бял кон.

-          Не са ли се влюбили и не са ли заживели щастливи до края на дните си?

-          Съвсем не! Той искал да избави принцесата от покварения ù начин на живот, а тя не. Той денем спасявал красиви девойки и провеждал реформи в полза на селяните, а нощем спял по 8 часа, за да е все така красив на сутринта. Тя спяла по цял ден, а нощем разпускала със секс, наркотици и алкохол. Принцът я потърсил една сутрин, но само я заварил как пияна се завръща у дома с размазан грим и цигара в уста. Многократно се опитвал да я ухажва, но тя все му казвала да си приготви съответната сума и да се реди на опашката. Известно време той чакал смирено, но накрая търпението му се изчерпало и избил половината клиенти на екстравагантната принцеса. Оттам нататък съдбата му била предрешена: пропил се, влязъл в затвора и съвсем се изпедерастил. За принцесата бъдещето също не било розово. Не след дълго тя започнала да остарява, напълняла, циците ù стигнали до коленете и бизнесът ù пропаднал. Все още в разцвета на силите си, на 55, тя едвам можела да си плати данъците. Толкова била отдадена на професията си цял живот, че не успяла да остави и потомство, а след смъртта ù се провели избори. Три дни хората яли, пили и се веселили… в мечтите си. Царството станало демокрация и до днес положението е трагично, направо като в приказка!

-          Каква е поуката?

-          Няма такава. Живей, както пожелаеш? Яж, пий, весели се, пази се от вълци… Макар и безсмислено, всяко действие има последици! Дори да се образоваш, пак можеш да свършиш в затвора! Дори глупаците преуспяват! Като цяло накрая всичко може да се преебе. Лека нощ, дядо! Сладки сънища!

© Хелене Костадинова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??