7 янв. 2015 г., 21:25

Ще го самоубия тоз мъж 

  Проза » Юмористическая
994 0 8
1 мин за четене

ЩЕ ГО САМОУБИЯ, ТОЗ МЪЖ

(интимен разговор с Дешка Дашната)

 

Даде два дена топло след Коледа и ей ни пак по пейките, но не с кафе, а с винце в ръце. Нещо бях подранил за Съвета на кварталните зевзеци и ей я с кучка на каишка, Дешка Дашната.

 От юноша й бях мераклия, та затуй й отсипах в пластмасова чаша от джобното си шише, а тя:

     -Ти пак ли по празниците си самин?

Много добре го знае Дешка, че съдебно съм осамотен, децата са по странство, а и последната ми любов излезе запъртък, ама подпитва, нали и тя се е заложила на пангаря...

Не бях пил много: едно кафе, цигара и две глътки от шушето, но ми дойде реч и:

     - Деше, ти колкоз време изтрайваш с един мъж?

Да е пила снощи – не знам, надигна само веднъж от мойто в чашата, а може и дваж, но ей туй ми надума Дешка Дашната:

     - Аз, драги, един мъж като го поискам, ако и да са дърпа ще го вкарам в кревата си. И ще го държа там, дорде ме гледа с искри в очите и ще го изхвърля, като почне да ме гледа кат майка си.

    - Ми той тогава започва да те обича най-свято, демек кат майка, ма - изрепчих ù се аз.

     - Ма, не ма, да оди да си търси майката другаде, или да се гръмне – рече Дешка, гаврътна останалото в чашата и си подкара кучката към другите пейки.

Авторитет е Дешка в махлата и книги даже пише, за мъжете и за жените: как да я не послушам и не взема та да го самоубия този мъж, дето иска да обича жена, като майка си?

 

 

© Лордли Милордов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??