11 июл. 2008 г., 11:36

Спасение 

  Проза » Рассказы
698 0 2

Аз бях жената. Жената на звяра. Тази жена, обиждана и проклинана от много праведни християни. Онази със нечистотиите и пиеща от виното на дявола. Неговото вино - опияняващо, омайно и въздействащо, превръщайки те в негов покорен роб. И аз бях с него, бях до него и го обикнах. Тъй както момиче обиква момче. Не можех друг да обичам както него. Не можех... И знаете ли, дойде миг, в който ме захвърли и почти ме уби... Но ме спаси един ангел! Той ме върна към живота, даде ми надеждата и хвърли светлина в дните ми.
Пазете се! Това ви казвам, пазете се от очите му! От изгарящите червени очи, които изпиват силите ти, тъй както вампир от жертвата си поредна. Бягайте, ако можете, макар и само малцина да са избягали от неговите лапи. Бягайте, ако можете. Но ако ви хване, едва ли ще се измъкнете!
Едно ви пожелавам - и вие да намерите своя ангел пазител! И го целунете от мен!

© Вили Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Прекрасно! Всеки си има своя АНГЕЛ! Дано и теб да съпътства през целия ти живот, защото го заслужаваш, скъпа Вили! Поздрави!
  • Бягайте, ако можете, макар и само малцина да са избягали от неговите лапи. Бягайте, ако можете. Но ако ви хване, едва ли ще се измъкнете!

    Не съм съгласна с тази част... Не мисля, че малцина са избягали. Лично пред моите очи са се случвали и продължават да се случват развързвания от неговите демони. И няма да ни хване, ако се придържаме към Иисус Христос, Сина на Живия Бог, Който дойде на земята, за да ни освободи от оковите на сатана.
    А Ангела хранител ни е изпратен от Господ, за да ни пази. И ще целуна Ангела от теб, ако мога да си повдигна очите към светлия му лик
Предложения
: ??:??