24 февр. 2023 г., 10:13

Странни наблюдения 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
249 3 5
1 мин за четене

В Древна Елада представленията са били в  амфитеатъра, като зрителските места се издигали нагоре, а сцената с артистите оставала долу.

Днес естрадните подиуми са на високо, публиката е долу, в краката на изпълнителите.

Въпроси: защо така се променят координатите?

И кой е отговорен…

хххх

Оплаква ми се познат. Жена му всеки ден провеждала чистническа акция. Прахосмукачка, парцал, преподреждане…

Само дето почвала едно, оставяла го, минавала на друго, после на трето, връщала се на второто, сетне почвала пето…

Хаос…

Но за нея – удоволствие. Най-вече да му каже накрая: „Уф, цял ден ТИ чистя…“

Казвам му – отдавна са създали наука ергономия. Как за по-малко време и усилия да се свърши повече работа.

Само дето у нас трудът се отчита на време, а не по резултати. Тоя цял ден копал и прекопал половин декар. Оня до обяд минал декар и половина. Ама за нула време, пък първият що време е вложил…

Браво на него!

хххх

Ще избираме евроатлантическо мнозинство…

А къде е българското малцинство

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Красе!
  • каква ефективност е това, ако липсва удоволствието ... комунизмът е виновен (тоя дето го е имало ) и руснаците..., а да не говорим за другаря Живков- той колко е виновен..., чехите като не са си имали такива екстри виж къде са, а за канадците и дума на отварям - те още са си в комунизма... американския хахах - който не вярва да иде в Китай ..как гладко ми тръгна уикенда, Поздрави, Генек.
  • Благодаря, Надя, Петре!
  • Иаз как мечтая да станем малцинство, да ни ухажват а ние да се дуем като пуяци...
  • Именно - малцинство - невидимо.
Предложения
: ??:??