14 дек. 2012 г., 11:26

Страсти 

  Проза » Рассказы
1745 0 11
2 мин за четене

                                  Посветено на
      на всички паднали героини в тази обречена битка

 Запознайте се с Калина. Жена на 43 години, хубавка, по-скоро сочна, не дебела. Неомъжена, не че нямаше кандидати, просто личен избор. Работата ú носеше добър доход. Приятели малко, но качествени. 
 Та нашето момиче веднъж се докосна до социалните мрежи и  отдаде сърцето си на първия, който започна да флиртува с нея. Милата, толкова наивна, без никакъв опит във виртуалния живот. Бяха от един и същи град. Виждаха се няколко пъти, секс естествено имаше. Той бързо охладня, явно мина на по-високо ниво. Калина обаче виеше като ранено животно. Толкова страдаше, изплака си очите.

Реши да пробва пак с флиртовете, но този път имаше стратегия, ще влага само страст, без грам чувства. Свалячи в нета - колкото искаш, даже и от чужбина. Отваряше по няколко прозореца във фейсбук. Питаше ги първо: "Коя да бъда за тебе, мистър". Искаше да разбере дали е подчинен или доминантен тип. Имаше доста развинтена фантазия и никакви сексуални задръжки. С лекота влизаше от роля в роля. Пишеше си с минимум трима едновременно. Така нямаше опасност отново да се влюби. Беше вече доста популярна и търсена. Ако се вадеха пари от тази дейност, доста щеше да забогатее.

Сутрин, като станеше и пуснеше компютъра си, вече имаше наредени на опашка за нея. Всички искаха камерка, но тя си знаеше, че силата ú е в писането. Пред камера ставаше като риба на сухо. А и така успяваше да общува с повече от един наведнъж. Пристрастяваше се към това внимание. Мислеше си, че получава любов, а тези мъже просто грабеха от нея. И да е имало някой от тях, който е бил точно за нея, в тази навалица го е пропуснала. За нея те бяха само никове. Нито снимките им гледаше, нито се разхождаше по стените им. Беше съсредоточена да задоволява страсти

Един ден компютърът ú се развали. В сервиза казаха една седмица минимум. Ами сега? Изгаряха я копнежи. Беше се пристрастила. Чувстваше се значима така. Нова доживотна измислица. Това бяха нейните мъже. Държеше ги в подчинение. Натискаше им бутончетата, играеше си с тях.

Когато  ú върнаха компютъра, трепереше от вълнение. Очакваше да има съобщения от всички нейни виртуални любими. Но нямаше. Двама, трима бяха останали. Всички се бяха пренасочили към друга виртуална тигрица. Беше ги загубила.
Защо я болеше толкова много. Разкъсана, тя все още искаше да бъде тяхна. 

© Дани Сулакова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Калина ти се е прищяла
    Тя вече е добро момиче, наигра се на воля, взе си петте пари, плати си дяволъка, оцеля!
    Но нета е пълен с Калинки. И всички тебе чакат! Действай
  • Дай ми и-мейла на Калина,че треперя от вълнение!
    А-след ремонта на компютъра възможно е да флиртува и в 3D
  • Не коментар, а диагноза! Направо ми дожаля за нея! Тя си мислеше, че е уникална и различна, а се оказа поредната заблудена овца. Беше в абстиненция известно време и реши да смени дрогата, цигари, алкохол, храна, високи скорост.... Опита да се затрие по няколко начина и почти успя. Но за това в разказа "Изборът".
    ПП Лелка такива работи не прави, само ги пише!
  • Защо я болеше толкова много ли ? Не е трудно да се досети човек. Жена която до тази въраст няма трайна връзка има дефицити които не е осъзнала и търси компенасторен механизъм. Намерила си го е! Нарича се виртуален фетишизъм. Тук вместо пристрастяване към предмет има пристрастяване към виртуала. От там и идват тръпките. Вместо по добре познатия но по-стар начин - реална връзка в среща с писмо или напрмер по телефна. Еее то чатенето пак е нещо като писмо ама в реалновреме. Което от своя страна създава по висока динамика и в много от случаите действа на естрогените! И тестостерона също деее... мъжете не са изключение. Има и стари ергени пак по същите причини.
    Браво лелче много точно си предала един нарастващ съвременен психотизъм. Ма то си е и така. Преди хората са регулирали допаминовите си колебания по стадиони с футбол бейсбол концерти на живо, пък сега всичко е On line. Или като транслитерарация ако погледнем всичко си е връз лайнен. И ако някой момък или мома си мисли, че на мозъка му е необходима визуална връзка за да му се напълнят базалните ганглии с невротрансмитер мноооооого длибоко са в грешката. Както си чатиш така можеш да потънеш до ушите в сърчица и коремата ти да се напълни с пеперуди... че даже и няма да разбереш.
    Така че Лелче мноооого точно си предала всичко. Може би защото не веднъж си го изпитала в пълната му сила. Поздравления !!!
    Аааа само да попитам ти как си с мераците за хазарт и с тръпката около карането на мотора на задна гума в градска среда???
    Не дееее... нищо конкретно! Просто ми хрумна като въпрос
  • Благодаря мис Кенеди! Стараем се да задоволяваме всякакви нужди
  • Поздравления! Много добре е направено!!!
  • Много правдоподобно е! Познавам много такива
  • Много добре,разказана история!Поздрав за авторката!
  • Благодаря за коментарите.
  • Много хубаво!
  • "Защо я болеше толкова много", именно. Защо си мислим, че монитора на екрана ни защитава срещу чувствата?! Хареса ми!
Предложения
: ??:??