Човешките органи направиха производствено съвещание. Сложен ставаше животът, нова криза се задаваше, трябваше мерки да се вземат, план за възстановяване и реконструкция да сътворят…
- Трудно ни е – рече Десният крак, а левият подритна в знак на съгласие – Енергията нещо… Закъсваме я. Остави скоростта, ами взехме да губим равновесието, петлеем се…
- Най-много да падне всичко – рече едната Ръка – ами като Очите не виждат, а ни блъскат ту в стена, ту в дърво…
- Как да виждаме? – възмутиха се Очите – Уморени сме. Като пуснем клепачите – по-добре виждаме. И по-хубави неща. От спомените…
- Остави тия приказки! – прекъсна ги Сърцето – Аз основен двигател ли съм? Разхлопвам се, гориво няма…
- Щото преработката върви бавно – обясни Стомахът – Бавно, та бавно… И кръвта нещо застива…
- Как няма да застива – обади се Черният дроб – Времето, миналите удоволствия, повредите…
- Айде, пак аз виновен – разнесе се глас нейде под Корема – Навремето аз работех, вие с мен се кефехте…
- А сега? – полюбопитства Рамото.
- Сега… След толкова труд във вредна обстановка, предимно експерсивни нощни натоварвания… Не мога вече пет капки наведнъж да пусна за разтоварване… Кръв няма, не върви…
- То затова и аз се мъче – въздъхна Стомахът – Знаете ли колко кръв е необходима за преработването на свястна храна в нужно количество?
- Е, нали пускам, къде е? – намеси се Черният дроб.
- Отива на вятъра. В мозъка. Все нещо работи, все нещо мисли… - докладваха Ушите…
Съвещанието взе решение: с цел преживяване на кризата - да се изхвърли Мозъка като излишен и ненужен паразит. Всичката кръв да бъде пренасочена към Стомаха с цел осигуряване на пълноценно съществуване в модерния свят…
Коментар за света извън медийния аквариум - https://genekinfoblog.wordpress.com/
© Георги Коновски Все права защищены