18.04.2022 г., 11:10 ч.

Съкращения в кризата 

  Проза » Разкази, Хумористична
731 2 10
1 мин за четене

Човешките органи направиха производствено съвещание. Сложен ставаше животът, нова криза се задаваше, трябваше мерки да се вземат, план за възстановяване и реконструкция да сътворят…

- Трудно ни е – рече Десният крак, а левият подритна в знак на съгласие – Енергията нещо… Закъсваме я. Остави скоростта, ами взехме да губим равновесието, петлеем се…

- Най-много да падне всичко – рече едната Ръка – ами като Очите не виждат, а ни блъскат ту в стена, ту в дърво…

- Как да виждаме? – възмутиха се Очите – Уморени сме. Като пуснем клепачите – по-добре виждаме. И по-хубави неща. От спомените…

- Остави тия приказки! – прекъсна ги  Сърцето – Аз основен двигател ли съм? Разхлопвам се, гориво няма…

- Щото преработката върви бавно – обясни Стомахът – Бавно, та бавно… И кръвта нещо застива…

- Как няма да застива – обади се Черният дроб – Времето, миналите удоволствия, повредите…

- Айде, пак аз виновен – разнесе се глас нейде под Корема – Навремето аз работех, вие с мен се кефехте…

- А сега? – полюбопитства Рамото.

- Сега… След толкова труд във вредна обстановка, предимно експерсивни нощни натоварвания… Не мога вече пет капки наведнъж да пусна за разтоварване… Кръв няма, не върви…

- То затова и аз се мъче – въздъхна Стомахът – Знаете ли колко кръв е необходима за преработването на свястна храна в нужно количество?

- Е, нали пускам, къде е? – намеси се Черният дроб.

- Отива на вятъра. В мозъка. Все нещо работи, все нещо мисли… - докладваха Ушите…

Съвещанието взе решение: с цел преживяване на кризата - да се изхвърли Мозъка като излишен и ненужен паразит. Всичката кръв да бъде пренасочена към Стомаха с цел осигуряване на пълноценно съществуване в модерния свят…

 

Коментар за света извън медийния аквариум - https://genekinfoblog.wordpress.com/

 

© Георги Коновски Всички права запазени

Коментари
Моля, влезте с профила си, за да може да коментирате и гласувате.
  • "Реалистична фантастика на ужаса" - 2 във вид на практично ръководство за оцеляване.
  • Благодаря, Елке!
  • Ами така е - храната прави борбата! Мъдра мисъл! Народните избраници са го разбрали отдавна!
  • Благодаря, Миночка, Красе!
  • За изхвърлянето лесна работа, а откъде да намериш после, ако случайно потрябва, не дай си боже се окаже, че и кризата свършила.
  • Как само ги навърза нещата, да ти завиди човек на мозъка, а кажи, как да се изхвърли такава ценна находка, развеселиме, хареса ми!
  • Благодаря, Пепи, Надя, Петре!
  • Пак така де,.. защо ти е мозък, когато всичко ти идва наготово поднесено, че и смелено...като новините за всичко заобикалящо ни
  • Каквото си представих - представих - финализацията на процеса. Ами така, де. Съществуваш си спокойно, доволно. Какви са тези мисли, мечти, спомени? Излишно разхищение на време и енергия.
  • 👍 на умния акълът му пречи, на тъпия не му е нужен - няма да знае какво да прави с него.
Предложения
: ??:??