6 февр. 2005 г., 23:19

Същественото е невидимо за очите - 7 

  Проза
1381 0 0

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

2 мин за четене

  Мишето (братовчедка на Анди - моето синче) си е едно голееемо изпитание. По всяко време за Черния Смарт, за майка си и за леля си Дучето, а за мен – СЕГА.
   Що ли?
   Щото е четиригодишно Водолейче. Абсолютно. И по дата на раждане – зодикалния знак, и по темперамента си от Епохата на Водолея.
   В последно време всичко свързваше с гъзЪТ: “ГъзЪТ на Анди е най - мъничък, после е гъзЪТ на еди - кой - си…” И така сутрин между 5 - 7 изреждаше по неколко пъти гъзЪТ на всеки, за който се сети.
   На нея дължа следното шедьовърче
ЗАЮ - БАЮ БРЪМБЪЗЪК
ТРИ МУХИ МУ НА ГЪЗЪТ
ТРЕТАТА МУ ВИКАШЕ,
ВТОРАТА МУ СВИРКАШЕ,
ПЪРВАТА ГО ЩИПЕШЕ…
   … непрекъснатото ломотене на което бе направило безкраен канон. От същото аз пък направих Безкраен канон.
   Пак на нея дължа следващото бисерче:
ЗАЮ - БАЮ КОКОШИНКА
ВЪРТИ ДУПЕ НА МАШИНКА.
ЛЕЛЕ СКЪСА СЕ КОНЕЦА
И СЪДРА МУ СЕ ГЪЗЕЦА
   А пък на мен очаквам да ми съдерат съответното след като го използвах за основа на моето стихче Вълшебна пръчка от Орешака.
   Два - три дни след Нова Година на гости от София дойде Биси - Писи. Двете бързо се сдушиха и се харесаха – водолейчета! Нищо че разликата в годините им бе некъде около 32.
   Мишето поиска да й ходим на гости в София и Биси - Писи с радост прие. А аз казах:
   - А, ааааа! Аз там не ходя! Тя там ма една голя - я - яяяяяя - ма ЩИПАЛКА. И с нея щипе всичко наред.
   Мишето пусна на лицето си озарението водолейско в стил Анди - Маги - Биси -Писи и рече хитровато:
  - Ангеле - еееееееей! По гъзЪТ и по пишкатЪТ ли те ЩИПЕ - ше?
   Напикахме се да се смееем! Стаята беше препълнена от хора, така че течността излезе в двора и направи наводнение на Черни Осъм.
   Другата неомръзваща приказка на Мишето бе за ПишкатЪТ.
   (А - бе, нема ли кой да ма спре…).
   Сутрин между 5 - 7 изреждаше по неколко пъти пишкатЪТ на всеки мъж, за който се сети.
   (А - бе, нема ли кой да ма спре…)
   Но най - много надничаше в пишкатЪТ на Квадратно Слънчице. Всяка вечер при къпане я поливаше. По - бързо да порасне…
   (А - бе, нема ли кой да ма спре…).
   Май на нея дължа следното:
   ДИРЛИ - ДИРЛИ ДИШКА
   МОМА ДИРИ……………..
   Ле - леййй. Ша ми съдерат пишкатЪТ във виртуалното пространство.


(Добре, че некой ме върза
далеч от ПиСи - то).
Четобилопоубаводасивър
занводатиносатхранатино
сатпочесваттеаМИшетоги
дрънкаедниубавиолиАнди
колкосисладичкоколкосис
ладичкоАнгелебеееАнгеле
беееелельобекакстегонапра
вилитаковаосладеноание
поглеждамеКвадратноСлън
чицеспоглеждамесеиказвам
евединглас:СЛЮБОВ!

© Ангел Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??