19 нояб. 2024 г., 22:30  

Тагарев, бегай у замъка на шапкаря! 

  Проза » Обзоры, анализы, критические статьии, Другие
118 6 11
1 мин за четене

Тази вечер по БиТиВи се яви ексвоенният министър Тагарев, сякаш, за да да ми припомни стария лаф защо военните ходели без акъл /защото когато Господ раздавал такъв те били на маневри/. Та наш роден чичко Тагарев бе интервюиран и в хода на това интервю ребром запитан от водещата, дали разрешението, което Бай(чо)Дън даде на Зеленски да удря с ракетите на САЩ по посока на Москва и дори в самата нея, не крие риск от започване на световна война. Тагарев отговори /смело от името на Зеленски/, че Украйна няма да използва ракетите на САЩ за много дълбоки удари. Той призна, че не се види край на войната, защото тв-водещата го ангажира и с такъв въпрос. Тя, обаче, настоя той да каже при какви условия тази война би приключила. Отговорът на Тагарев дойде като гръм от ясно небе:

 

когато Русия бъде победена и изтласкана от Украйна.

 

Това ми припомни крилатата мисъл на мавзолейният Гошко, казана преди да бъде накиснат във формалин:

 

"Колелото на историята се върти и ще се върти до окончателната победа на комунизма!!!"

 

Само дето комунизъм не остана, а то ние и преди си знаехме, че въпросният комунизъм е като хоризонта:

 

колкото повече се приближаваш към него, толкова повече той се отдалечава от теб!

 

Чудя се как такива интелектуални недоносчета като мосю Тагарев биват допускани до кокала на властта. Може би единствено, за да гризкат и да (след ей би си)рискат!

© Младен Мисана Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • И още нещо интересно. От 20 г някъде дружа в мрежата с около 25 руснаци. Професионално, никаква политика. Сега те са 100 процента против Путин, емигранти, чуждестранни агенти, подсъдими...От около 200 БГ приятели в мрежата, против Путин няма и 50! А тука се броят на пръстите на едната ръка? Кому виднре?
  • Живко, Бени, Ина Калина, Стойчо, Таня, Слав, Елка,
    Благодаря ви за ценните и прозорливи коментари! Благодаря и на поставилите материала ми в Любими!

    Приемете един поздрав от мен: https://www.youtube.com/watch?v=gAirINwjaxE
  • Толкова ум в един Тагарев!
  • Две неща само могат да повлияят на хода на войната: Центробежни сили във Федерацията и възрастта на Путин. Още при щурма на Киев загинаха много Дагестанци и Тувимци и там открито се заявяваше, че се унищожава гено фонда им. Скриха ги някъде. Що се отнася до чеченците, тях ги държат с привилегии. Те са по-скоро джандармерия и заградителни войски. Но са и най-луди. Путин, не е вечен.Както и Кадиров. Не е необходимо и да мре непременно. Достатъчна е някакво слабост да покаже. Статута на териториите не е от значение, Съществуват си непринати от почти никой Северно Кипърска, Сръбска , Косово, Абхазия и какво ли още не...
  • Поздравления!
  • Променят се властниците,но навиците -никога!
    Не се заблуждава от обещания само оня,който знае, че Мистър Доналд Тръмп не обещава нищо на Русия, още по-малко на Украйна.
    Новият Президент на САЩ обещава,че на 21 януари 2025 година войната в Европа ще спре!
    Ако сме живи и здрави до тази дата, пак ще пишем и говорим по темата.
    Какво значи това?Значи ли, че Русия трябва да бъде "убедена" с прецизни ракетни удари?!
    "Ще поживеем...ще видим!"
    Използвам руска мъдрост вече няколко пъти в сайта, защото и в Русия има мъдри хора, които едва ли вярват на предизборни лозунги.
  • "тази война би приключила, когато Русия бъде победена и изтласкана от Украйна." - с една дума, човекът е казал: "никога" Винаги ще има разгаряне и затишие в крайните зони, където се допират едната и другата страна и винаги ще има интерес някой да разгаря конфликта. Историята го е доказала на различни места по света. Репутацията "непобедим" трябва да се поддържа, иначе всеки може да реши, че вече не си...
  • Споделям напълно казаното от теб, Младене.
    Поздравления!
  • Младене, може би си гледал една руска комедия от 90 те? Казваше се : " Особености на руския риболов ". Там една финландка каза една легендарна реплика, докато мъжа й се кефеше на касите с водка, които руснаците бяха забравили...:
    " Руснаците никога не забравят и винаги се връщат за своето. " Не ми се вярва да отстъпят нещо около Курск. Но ще видим.
  • Благодаря, Акеми!
    Ще стане трампене на територии. 500 квадратни километра около Курск в замяне на придобивки от Източна Украйна. Голям пазарлък ще падне. Но аз много пъти съм писал на най-различни места, в частност и в Откровения, че мирът с НАТО на шията /Финландия + Швеция/ означава сигурен залез на Русия, докато във военно време тя цъфти и връзва. Ала тъпанарите в САЩ така не разбраха тази проста истина.
  • Младене, половин година най- много до края на войната. След по- малко от два месеца американците сменят президента а Тръмп многократно е казвал, че конфликта ще се реши чрез преговори. Единственото, което още не се зане е колко територия ще загуби Украйна.
Предложения
: ??:??