8 сент. 2022 г., 11:41

Таратанци 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
198 3 6
2 мин за четене

Черната лесбийка, дето е новата говорителка на Белия дом: „ Екстремисти са тези, които защитават интересите на мнозинството“…

хххх

От телевизора: „Хиляди жители на района избягали заради пожара, което не сторили жилищни и стопански сгради…“

Сега да пратят специален кореспондент в Калифорния – да разпита останките на тия сгради защо са дремали и не са бягали…

хххх

Какво стана с очаквания голям глад в Африка? Защо едва 3% от украинската пшеница стигна там?

хххх

Обединена в армиите на Наполеон и Хитлер демократична Европа на два пъти напада Русия.

И оправдава пораженията си със снега и разстоянията, с „генерал Студ“…

При сегашната война няма да се разкарват надалеч – студът ще им бъде доставен на място, по домовеге…

хххх

„Много знания носят много тъга“ – казал колегата и е страхотно прав…

Що не си спирам любознателността, що не се задоволявам с официалните информации, ами…

Новото британско правителство, сменящо купонджиската компания на три пъти уволнявания за лъжи бивш джурналюга Джонсън, внук на наш южен комшия…

Хайде, Лиз Тръс е позната – тенекиено подобие на „Желязната лейди“. Връх на образованието – помним как се ядосваше, че руски кораби влезли в морето на Белорусия. И как самоуверено обяви, чу Русия няма права над Воронеж и Ростов на Дон /пак добре, че не отне Екатеринбург и Владивосток/. Изобщо – бъка от интелект като запушена тоалетна…

Министърката на здравеопазването Тереза Кофи… Не поглеждайте снимката й! Антипод на лейди – преливащи до кръста бузи, пура в устата, поглед на уморена свинемайка… Неомъжена, без деца – природата понякога е грижовна. Но пък е ловка дама – на два пъти е залавяна в корупционни сделки, меко казано…

Типична британска националистка е Суела Бревърман – външната министърка, почитателка на империята и противничка на всякакви мигранти. Вече се тогви да ги задържа в лагери и експулсира в Руанда… А, да – малко странно, но логично за сегашните английски политикани – черничка е, но няма как при тате негър и майка индуска… Важното е, че е националистка…

Международната търговия е ресор на Кеми Баденох. Също ловка, пробивна негърка. Сама си признава как е разбивала неизгодни й сайтове. За което вече е изтекла давността, обаче опитът остава…

И тук спрях да ровя…

Стреснах се. Ами ако поразтърся родните действащи политикани… От екрана ще рукне водопад помия…

Та затуй – толкова!

 

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??