1. Шумът от водата в тоалетната чиния не е ромон на планинска рекичка, въпреки че и двете имат един и същи източник. Околната среда и предназначението определят значението.
2. Терминът "околна среда" е оксиморон – уж среда, пък околна.
3. При сентенцията "Битието определя съзнанието" нещата са ясни, но при "РанЪтъ праи борбЪтъ" зависимостта е двупосочна: ако се храниш добре, ще се бориш добре, а ако се бориш добре, ще печелиш добре за повече храна, за да можеш да се бориш /за още храна/. Но що за живот ще е това – храна и борба безкрай!
4. Путин толкова успешно денацифицира Украйна, че всички евреи от Русия избягаха в Израел.
Извод: Пазете околната среда /разбирай Путин/, за да не реши, че сте камъче в обувката ѝ /му/ и да ви денацифицира скоропостижно.
Втори извод: Ако една околна среда ви взема непрекъснато за камъче в обувката си и се опитва да ви денацифицира като непрекъснато изтръгва килимчето изпод краката ви – сменете средата /респективно – държавата, Съюза, континента/.
Забележка: Не знам дали трябва тържествено да благодаря на Жабока и ИнаКалина за тази изстрадана "премъдрост Соломонова", предизвикана от коментарите ни. Все пак, да си късче самородно злато на почетната стълбичка на олимпийския влак и да те изтърсят оттам като просто Кир-ливо камъче е доста нелицеприятна участ.
Извод от забележката: Ако американците ти подарят евтин танкер, не им вярвай и не пиши благодарствени танки, а мисли за танка на Путин, който дебне зад ъгъла на крайъгълния камък в обувката ти.
Автор: Мичка Софистичка
😃
https://www.youtube.com/watch?v=PyRZTAmcW7c&list=RDMMuFz61X2PQTw&index=3
© Мария Димитрова Все права защищены