25 авг. 2022 г., 09:10  

Трагедия е! 

  Проза » Другие
345 5 13
3 мин за четене

В Бургас нагъл престъпник уби двама полицаи. Медиите заговориха за трагедията.

Да, смъртта на двама млади мъже е трагедия за роднини и близки, приятели и познати, просто за все още емоционално изживяващите реалността българи…

Но такъв е животът – някой умира, друг се ражда. Което се приема със стоицизъм – не можем да променим законите на природата…

Обаче – огромната трагедия е тук, в станалото…

Безочлив убиец погазва законите на държавата.

Дивакът се поставя над всичко – включително над Бога и „Не убивай!“.

И блъска патрулната кола. Напълно съзнателно зверско убийство! Няма и помен от "грешка", "несъобразяване с пътните условия" и тем подобни адвокатски повръщни.

Какво е смятал – че полицаите ще му направят път? А пък, когато ги убие, държавните органи ще го потупат по рамо и пуснат „по задачите“? Да продължи пътя си с 48 паразити, скрити в шушулката?

Трагедията е, че сме стигнали дотам, та престъпниците с пренебрежение газят по законите и нас…

Обърнете внимание – до сега, 9 часа, никой не смее официално да каже – от коя държава е дивакът?

Не смеят! Щото после може да се окажат наказани тези, които изпълняват дълга си. Да напомня ли, че в Турция все още съдят българските граничари, спрели нагли бандити в български води?

Трагедия…

Национална…

хххх

И друга трагедия.

Оня ден написах кратко предвиждане – за националния празник на шагренова Украйна ще има провокации. Взривове по площади, обявени за руски снаряди, обстрел с ракети на украински селища…

После го изтрих. Едно, че… Не ми се иска, симпатични са ми украинците. Второ – да не дърпам дявола за опашката…

И ето – обстрел на гара Чаплино. „Атаката стана малко преди Зеленски да произнесе реч пред Съвета за сигурност на ООН.“

А, стига де…

То бива наглост, ама чак такъв сценарий, по който наркотизираният шут се опитва да разиграва света…

25-те убити не са шега… Но – какво му пука на замаяния мозък на кокаиномана за хората? Играе марионетката и не се сеща, че накрая куклите отиват в огъня…

Язък за хората!

хххх

Убиха дъщерята на Дугин. Слушал съм го, умен човек. Руснаците имат доста – Дугин, Сатановский, Делягин, Фурсов…

А в нашите медии се появи „информация“, че някаква „руска партизанска армия“ е поставила взрива…

След което руснаците посочиха убийцата – украинка от батальон „Азов“.

А за „партизаните“в световните медии – ни дума.

Елементарно възползване от ситуацията – да се внуши, че в Русия има огромна съпротива, че престъпленията, извършвани от украинските спецслужби, CIA, MI6 са част от гражданска война…

Елементарно, но въздействащо…

Макар почти всички познати – и тук, и извън сайта, вече избягват да говорят по темата. Просто бавно се осъзнават…

И започват да мислят…

© Георги Коновски Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Благодаря, Елке!
  • Не знам дали почват да мислят! Повечето казват - Ми те така казаха!...Трагедия!
  • Благодаря, Надя, Младене, Петре!
  • Гледах репортажа по всички ТВ, каквото и да кажем, файда няма... язък си за момчетата.Но, в събитието има много манджа за мисирките, а те не спят
  • Започват да мислят и доникъде не стигат...
  • A, не ставаше въпрос за теб, извинявай Генек. Относно един от коментарите по-долу се изказах. Иначе медиите винаги казват това, което искат да се чуе - шокиращите новини се продават лесно.
  • Българите много мислят, Георги. Но нищичко не измислят!
  • Благодаря, Красе!
    Само не разбрах какви чужди закони не познавам.
  • "Комедия" повече му върви като заглавие; много глупости и лъжи се съчиняват - ама те така е с хюмънбийн , виж един робот ще кара само по програмата, няма имаджинейшъни; е, добре е да се познават чуждите закони преди да се правят изказвания, ама айде сега пък толкова..загубени в превода
  • Благодаря, Антоанета!
    В 13 още не казват чий е автобусът. Аз написах в интернет названието на фирмата и излезе...
  • Няма да коментирам дълго. Ще кажа само, че законите не се спазват, убийците не биват санкционирани. А за войните - има човешки и Божии закони. Не сме ние тези, които виждат всичко, и в душите, и в помислите.
  • Благодаря, Теодора!
  • Да, колко ли "луди" още ще събудят заблудите. Лошото е, че всяка война води след себе си тероризъм, ефекта на безсилието и вменяване на вина, а терористите не подбират къде, кой, колко и защо. Просто го правят за спорта. Четох наскоро, че американската армия няма право да се намесва на територията на американска земя, " Акт за ненападение", но по света има право. Не намирам линка, но статията беше много интересна, писана от американец, бивш служител в президентската администрация. Америка просто бълва психопати...
Предложения
: ??:??