3 апр. 2008 г., 21:16

Усмихната, успешна, удивителна 

  Проза » Юмористическая
1733 0 1
2 мин за четене
Купих си списание... Отбелязвам го, защото по принцип винаги съм смятала, че това са грешни пари, които бих могла да вложа в хубава книга. А аз не изневерявам на принципите си. Както и да е, какво ли не прави скуката с хората. Та в това списание открих нещо забележително. Конкурс... При това с награда. За да я грабнеш, просто трябва да напишеш есе на тема: "Усмихната, Успешна, Удивителна".
- Ха! - казах си аз, а предизвикателството ме бодна в стомаха. - Че аз съм олицетворение на трите игрека!
Приех хвърлената ръкавица изключително при сърце, защото кой, ако не аз, е по- достоен да се закичи с това прозвище? На всичкото отгоре съпругът ми е също толкова мащабен и очарователен, колкото Вин Дизел в трите хикса. С една дума поставили сме началото на съвършения полином: 3у + 3х . Естествено оставаме с надеждата съдбата да не ни поднесе трите зетя ( 3z ), че тогава ще се мъчим до безкрайност...
Но да се върнем към трите вълшебни думички, които разбудиха позадрямалата ми вътрешна мотивация. Усмихната... Ама аз съм физическото изражение на усмивката. Владея до съвършенство всичките и проявления още от най-ранно детство, когато ги използвах най-безсрамно срещу баща си, за да получа това, което искам. А той, милият, винаги се разтапяше. На това му се казва да извадиш на някой сърцето с памук. Сега се мъча да прилагам тези хватки и на трите хикса, ама той е имунизиран срещу чара, източващ семейния бюджет... Та усмивката е поне според мен най-силното оръжие на жената. Макар че наблюдавам отстрани, как някои дами я докарват в стил Мона Лиза ( загадъчна ), когато искат да омотаят някой нещастник. Моята пък най-често е искрена и лъчезарна. Ако бях куче, щях да прибавя и бясно въртене на опашката от радост. Ами да! Аз се радвам на живота, на хората, които обичам, на клиентите, които с радост си поверяват парите в нашата фирма... Абе въобще всеки ден е щастлив за мен. Е, няма да крия, че понякога вместо да се усмихна се озъбвам, но смятам, че на всеки се случват такива неща.
Успешнa... Еееееееееееее, ама кой се съмнява в това? Аз съм успешна, като 100 еврo, като европейски съюз съм успешна. Всички искат да се присъединят към мен или да влязат, ама аз решавам и поставям условията. В работата съм успешна като състезателен кон на последните метри от гонката. Клатя грива утвърдително, а като се ядосам може и в стил Тина Търнър да застине. Не давам на никой да ме изпревари от страх да не би да попадна в мелачката на посредствеността. И в къщи съм успешна даже. Успешно отглеждам сина си, успешно обгрижвам мъжа си, успешно поддържам и дома си. Успешно си сдържам нервите, а ако случайно яхна мeтлата, успешно превръщам хола в таверна, а после със смях успешно замазвам положението.
Удивителна? Да, да, и още как! Удивителна съм, като препинателен знак. Удивлявам се също. На хората около мен, на все по-големите дупки по пътищата, в които успешно вкарвам колата си, на банковата си сметка след превод на заплата, на сметките на комуналните услуги. И всеки път се удивлявам все повече и повече. Даже имам чувството, че се превръщам в огромна удивителна!
Та, ако това са изискванията, аз съм човекът! Усмихната, Успешна и Удивителна жена.

© Деси Мандраджиева Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??