11 июн. 2008 г., 15:07

В джунглата 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
846 0 10
 

Истинската свобода е

в този зверски век

не да бъдеш звяр сред зверове,

а да останеш в джунглата човек.

 

ПП.

Не е лесно, но можем поне да се опитаме.

 

 

 

© Даша Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Браво!
  • Смешко (ХХХ ) и Paur(Симеон Дончев), да се отбраняваш и да нападаш са две различни неща. Разбира се, че никой не би оставил зверовете да го изядат ако може да ги спре. Но е жалко, че изживяваме живота си в борба да оцелеем сред зверове, вместо да живеем всички като човеци.
    Благодаря на всички за прочита. Все пак всеки избира дали да напада и как да се отбранява.
  • Тарзан човек ли е или животно???
    .........................................

    споделям... опитвам... но често пъти съм гладен... с предимство са -нокти, зъби, бързи са... въпросът е какви са ти критериите за "гладен-нахранил се" ... (и още един куп други расъждения... лошото е... мисля че нямам нужда от този стих а тези дето имат тая нужда ... просто немогат, и няма до го прочетат ... абсурдът на писането)
  • Но...
    няма как
    през пусти Мрак
    да минеш недокоснат...
  • Свобода е!
  • Много истинско и мъдро! Поздрави!
  • Добре казано!
    Поздрав!
  • doreto66 (Дора Павлова), от опитване по мене здраво място не остана, но то така сме си по рождение - или се раждаш човек, или от другите.

    Благодаря ви и... какво друго ни остава освен да продължаваме да опитваме.
  • опитваме се...дано оцелеем...
    много мъдрост има в думите ти.
    с обич, Даша.
  • Правим го! Опитването де
    Поздрави!
Предложения
: ??:??