15 июн. 2006 г., 17:35

В ОЧАКВАНЕ НА ДЪЖДОВНИЯ ДОНОР 

  Проза
1158 0 4
1 мин за четене
В очакване на дъждовния донор /Нужда от любовна трансплантация/ Суха и напукана земя, пустиня, необятна и съвсем сама, дори кактусите са пресъхнали под палещото слънце, не видели и капка дъжд... Тази скована необятност, тази студенина, лъхаща от пясъчните дюни, тъгата, пропита във всяка песъчинка, тази самота... Нима това може да се нарече сърце?! Копнеещо за капчица обич, жадуващо за любовен трепет и за онези красиви пеперуди, пърхащи в корема... Този студен, а иначе толкова горещ пясък чак се рони от сивота и еднообразие – така се рони и сърцето ми... А вечер празнотата се усеща най-много, когато няма дори звезди до тъжната луна – има само изсъхнали мечти, красиво умряли спомени и далечни фантазии... Ах, тази тъжна луна... Жестоката нощ, толкова отблъскваща и сковаващо студена, толкова властна, а в същото време безжизнена, бавно умъртвява всеки копнеж и всеки порив на вятъра... И когато си мисля, че съм се спасила от нощта, идва жестокото слънце и всичко се повтаря отначало.Нима искам толкова много?! Само един дъждовен облак и отново ще възтържествуват Животът и Любовта! Само мечтата ми за дъжд е безсмъртна и нито жаркото слънце нито ледената нощ може да я убие. Остават ми сили само да мечтая; отслабнало е цялото ми съществуване и съм болна на темата за Любовта... Сърцето ми отчаяно се нуждае от трансплантация на любов, не знам колко още ще просъществувам на системи, затова продължавам да чакам и да се надявам, че донорът/дъждовният облак/ няма да дойде прекалено късно...

© Бръм Бръмм Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??