21 нояб. 2024 г., 19:00

Вазелинова смехотерапия 

  Проза » Эротическая
53 0 2

Произведението не подходит для лиц моложе 18 лет.

2 мин за четене

 

1. Жена се обажда на мъжа си и с еротичен глас шепти.

- Тази вечер имам неустоимото желание да смуча нещо - а после веднага затваря телефона. 

 Прибира се жената, затваря външната врата на апартамента... и вижда голяма бележка закачена от вътрешната й страна.

 "Миличко, я съм у Пешо, ще играем карти, но не съм те забравил! Върху хладилника има 3 близалки.

ПП

 Не ме чакай, после и мач ще гледаме. "

2. Мъж към свой приятел.

- Какво ми я хвалиш толкова твойта? Била много добра, отличничка даже... Повече от средна оценка аз не и давам в леглото!

- Всъщност - смутен промърморил другият - имах предвид способностите й в кухнята...

3. Според статистиката в шведските тройки в Швеция най-малък брой на участниците е от страната домакин. 

4. Между психиатри.

- Днес за първи път в кариерата си казах на човек с психично разтройство, че е напълно здрав...

- И защо така бе, колега? - шокирано питат всички.

- Причината е в странната форма на проблема му. Виждате ли, колеги, как да го кажа, абе ще карам направо! Има манията да опъва психиатри, които са му казали, че действително има ментални отклонения...

- Този е бил само за мен - обажда се мъжествен глас някъде от задните редици...

5. Мъж спортист заявява, че бил жена в мъжко тяло, и съответно, веднага го прехвърлят в женския вариант на неговата дисциплина, и в един момент, съвсем нормално, се озовава в общата баня с другите състезателки.

- Това е възмутително - пропищява една от спортистките - как може да се чувстваш жена, а в същото време, само докато ни зърна и получи ерекция?...

- Ми, всичко е просто и логично. Да, жена в мъжко тяло съм... но тя пък е лесбийка...

6. След групов секс овчарят се огледал доволно и си помислил - Какъв е смисълът да имам една жена, когато сега си имам цялото стада? -

7. "Не е етично да продължавам да спя с пациентите си" - за кой ли път си помисли с разкаяние... ветеринарят...

8. Мъж се прибира и хваща жена си с любовник. Без да каже и дума хваща натрапника и му връща услугата, която е направил на благоверната му. Оня също нищо не казва, просто става и си тръгва.

 И това се повтаря всяка седмица понякога даже повече от веднъж.

 Каква е логиката?

 Ми, явно любовникът им е общ...

9. Жена подозира, че мъжът й изневерява... а той даже е сигурен в това.. 

10. Гол мъж в легло и 2 жени в медицински екипи прави до него. Той си мисли.

 "Доживях и тази мечта да ми се сбъдне..."

 Те си мислят.

 "Патологът пак закъснява..."

11. След поредната шведска тройка единият от тримата глупаци се огледал и казал

- Абе, момчета, всеки път имам чувството, че някъде в нещо грешим...

12. Умният мъж вярва, че умът му е достатъчен за да вкара една жена в леглото си. 

Какъв е изводът?

Че умни мъже няма!

 

12.11.2024.

© Георги Каменов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Петре, ти нали ги имаш, годините, тъй де, не искам да развращавам младежта 🤣
    Мерсаж.
  • Аааа, намерих те и в 18++...
    Лелейй, само някои да не се познае между редовете.
    Но аз разбирам швеЦката тройка по по-друг начин,...ядене и пиене на корем , а може и за в къщи да си взема уж за домашния любимец...Поздрави и успешен ден.
Предложения
: ??:??