1 янв. 2023 г., 09:12

Връщам се при мама 

  Проза » Юмористическая, Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
466 1 11

 

- От днес ставам еманципирана: спирам да готвя, чистя, пера, пазарувам.

- Тогава аз се връщам при мама.

 

- Не можахте ли по-рано да ги свършите тия карти, я кое време е!

- У Кирчо не се играе до карти, а до бира.

 

- Гицо, нали си купихте сушилня, що простираш прането?

- Щото новият комшия от отсреща не знае.

 

 

 

 

 

© П Антонова Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
  • Мине - 💮 За много!
  • Забавно ми стана, Пепи! За много години!
  • palenka (Пепи) : Интересно ми е какво биха казали добрите български хумористи за този твърде скромен опит за хумор? Или трябваше да се засмея, или трябваше да онемея от таланта ли? Кое от двете? А, да не би да ги пише ядосана на света стара мома! По-полека с опитите за самодеян, направо самонадея хумор, госпожа! Активността ви тук е направо налудна ! Бълвате като на конвейрн. Направо сте за производство. Може и дребните шивашки поправки на долно си бельо да снимате. И пак за опита за хумор. Не можете да избягате от битовизмите си. Това добре! Но, Много моля да не ги натрапвате така убедително на аудиторията!
  • Иржи - жена от мъжки съвети разбира колкото магаре от военна музика! (народна поговорка)
    Благодаря!
  • Ха- ха- ха-! Смела жена, а будалата, вместо да я "посъветва" като мъж....ще си иде при мама! Честита Нова Година, Пепи! Желая ти здраве, късмет и настроение!Бъди щастлива и от дребните неща, прави добрини и ще ти се върнат! Много успехи на всички фронтове! Усмивки...и на сън дори!
  • Генек, честита да ни е! 🍷💥🎄
  • ЧНГ!
    „Наздраве!
  • Така ми започна сутринта, с ухилени бръмбари в новогодишната глава, радвам ви се и стократно връщам пожелания! 🥰🎄🍷ЧНГ!
  • Забавно. Благодаря за усмивките.🙂
  • Хайде да е усмихната новата и все да ни дава поводи за радости
  • Пепи, с усмивка посрещаме Новата! Нека ти е честита!
Предложения
: ??:??