18 апр. 2012 г., 14:32

Всеки е различен 

  Проза
853 0 2
2 мин за четене

Няма еднакви хора! Всеки един човек е различен! Може би понякога животът ни поставя в такива ситуации, в които всеки решава, че е по-добре да вледени сърцето си за останалите. Може би животът ни изпречва огромни пропасти, че понякога всеки по своему решава, че е по-добре да спре да се залъгва с идеали, приказки и розови истории.
Знаете ли - омръзна ми да слушам, че няма истински мъже и колко еднакви са те! Омръзна ми да слушам, че няма добри и стойностни жени и колко развратни и продажни са били всички те! Омръзна ми да виждам и чувам всякакви ограничени коментари, че няма любов!
Знаете ли - от човек до човек има огромна разлика. Може би зад лошия, студен сърцеразбивач стои момент, който го е принудил да бъде такъв. Може би не е имал достатъчно сила, за да бъде себе си и да отвори сърцето си за всяка. Но и за него има една определена жена, която ще го опитоми, която ще обича лудо, диво, безметежно. И не го съдете, защото е постъпил така. Той достатъчно се е осъдил сам, защото животът връща всичко! Може би зад високомерната, хладнокръвна и продажна жена стои едно малко момиченце, чието сърце е разбито на парченца. Момиченце, което е пораснало твърде рано и единственото оръжие, с което е успявало да се предпази, е това безразличие, тази лекота, с която приема всичко в живота. Но и за нея има един определен мъж, който ще изкара всяко добро парченце от душата ù на показ и ще я обича и приема такава, каквато е. Не я съдете! Тя се е осъдила достатъчно сама! И за нейните лоши постъпки ще има възмездие.
Замислете се! Нима и ние самите някога не сме наранявали хората, които обичаме? Нима и ние не сме предавали някого? Нима и ние не сме имали моменти, в които сме смятали за по-добре да се превърнем в същите студени хора, скрили душите си дълбоко в себе си, ледени като самата зима? Нима ние сме толкова безгрешни, че да съдим другите? Хората се променят! И най-лошият човек би могъл да се превърне в ангел, както и обратното, и затова често свидетелстват минали истории и хора в живота ни!
И знаете ли - любовта съществува, и то само заради това, че в сърцата си всеки от нас обича и копнее за някого. И то само заради това, че има близки хора, които държат на нас! Не е важно винаги да е споделена. Любовта е онзи трепет, когато видиш обекта на желанията си, когато искаш да е щастлив, дори това щастие да не включва теб. Любов е дори, когато вършиш любимото си занимание, ядеш любимата си храна, слушаш любимата си песен. Любовта е във всеки стрък по тази земя. И дори най-студените хора я изпитват и я крият в сърцата си. Просто се страхуват да разпукат ледените си обвивки, зад които има души, изгарящи за обич и топлина!

© Лилия Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??