13 апр. 2024 г., 21:23

Вярвате или не ... 69 

  Проза » Эпиграммы, миниатюры, афоризмы
71 0 0
2 мин за четене

Сага за двата бастуна

          / епизод 72 /

        Единият става от масата в кафенето и казва:

        - Наборе, трябва да си ходя! Жена ми заръча да се прибера по - навреме, че имало някаква работа да се върши.

        - Щом трябва, наборе, тръгвай! Мъж, който не слуша жена си, все се е развел, или казано накратко - непослушанието на мъжкият род, води до развод!

 

/ епизод 73 /

       

        - Наборе, гледаш ли туй предаване по телевизията ,,Ергенът"?

        - Гледам го, наборе, и се чудя!

        - За какво се чудиш толкова, джанъм?

        - Чудя се на сценаристи и режисьори какво са искали да покажат с този ,,Ерген"?

        - Как какво, че българката от създание красиво, се е превърнала в плашило!?

 

/ епизод 74 /

 

       - Наборе, един беше обещал, че до края на 2024 година ще е готова Хемуската магистрала!

       - Щеше, наборе, ако опозицията не беше се осрала!

 

/ епизод 75 /

 

        - Наборе, накъдето и да се обърнеш - все измамници! Ало -измамници, търговци - измамници, мобилни измамници, автоджамбази - измамници и много други измамници!

        - Що толкова измамници са се навъдили, джанъм? Къде остана честността и честните хора?

        - Честните, наборе, заминаха едни за чужбина, а другите са вече на Свети Петър дружина!

 

/ епизод 76 /

 

         Единият седи в кафенето и често поглежда ту часовника, ту към вратата. Тревогата му нараства с всяка изминала минута. Вече наближава обяд, а набора му го няма!

         Най - после вратата се отваря и той застава в светлото й очертание с два бастуна тип ,,Канадка".

         - Хайде, бе наборе! - въздъхва с облекчение чакащият го. - Къде ходиш, бе човече? Притесних се за тебе! Тъкмо мислех да ходя до вас, да те търся!

         - И да беше ходил, нямаше да ме намериш!

         - Защо?

         - Щото идвам от града. Снощи много ме заболя десният крак и реших да ида на доктор да ме прегледа и някакъв илач да ми даде.

         - И какво стана като ходи?

         - Какво стана ли? Влизам аз при докторчето и му се оплаквам, че много ме боли десният крак. А той ме гледа и ме пита" ,,Дядо, ти на колко си години?" Аз му казах, а той ми се усмихва и вика: ,,Дядо, от годините е! Затова те боли!" Аз му казвам тогава, докторе, левият ми крак също е на тия години, той защо не ме боли?

         - И той какво направи като му каза така, наборе?

         - Ами какво? Намръщи се, сякаш му бръкнах... да не казвам точно къде. Написа ми тука някакви мазила и ме изпрати да си ходя.

 

© Никола Яндов Все права защищены

Комментарии
Пожалуйста, войдите в свой аккаунт, чтобы Вы могли прокомментировать и проголосовать.
Предложения
: ??:??